Victor Bădescu, Client Business Partner, NielsenIQ este speaker în conferința Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024

Victor Bădescu, Client Business Partner, NielsenIQ este speaker în conferința Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024, organizată de Modern Buyer, în data de 16 mai 2024, la București.

Pasionat de date și cifre cu o înclinație către tot ceea ce este digital, Victor Bădescu, Client Business Partner, NielsenIQ, are o experiență de peste cinci ani în poziții operaționale, centrale în retailul FMCG. De peste cinci ani, el este Client Business Partner pentru cei mai importanți retaileri din România la NielsenIQ, dezvoltând proiecte, realizând analize complexe de piață și prezentări C-suite.

Tema pe care ne-o propune Victor Bădescu, reprezentantul NielsenIQ: „Beyond the Brand: Unlocking Opportunities in Private Label” va examina evoluția pieței de FMCG și rolul tot mai important pe care îl joacă mărcile private, în special în categoria de produse proaspete ready-to-eat.

Victor va evidenția tendințele majore din industrie și ne va arăta dacă mărcile proprii bifează principalele dorințe actuale ale consumatorilor. De la Victor vom afla și care este dinamica diferitelor segmente de Private Label din zona ready-to-eat proaspete.

În data de 16 mai 2024, la Hotel Caro din București, Modern Buyer organizează Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024, un eveniment ce reunește două teme de mare actualitate: proiecte și inovații în industria mărcilor private, precum și tendințele din piața preparatelor gata de consum sau semipreparatelor.

Evenimentul, care a ajuns deja la ediția cu numărul XII, este dedicat managerilor de achiziţii din retail și HoReCa, managerilor de vânzări și managerilor comerciali din FMCG, precum și managerilor din companiile furnizoare de soluţii şi servicii specifice.

Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 se va desfășura pe durata întregii zile, cu pauze pentru networking și vizite la standurile expoziției. Așteptăm peste 200 de participanți la conferința noastră.

Conferință

În prima parte a conferinței, vom descoperi cum impactează scăderea puterii de cumpărare industria de Private Label, cum răspund producătorii și furnizorii tendințelor în schimbare de consum, adaptându-se cererii de Private Label.

În categoria Convenience Food am inclus următoarele subcategorii:

– gastronomia (mâncarea gata preparată din hipermarketuri);

– categoria ready-to-eat – produse ambalate de la furnizori;

– produse congelate sau refrigerate din segmentul ready-to-cook, ready-to-heat

– produsele to go;

– plant based, tot din categoria ready-to-cook or ready-to-heat.

Pentru prima dată, evenimentul va acoperi aceste subcategorii emergente pe piața din România. Modern Trade alocă spații din ce în ce mai mari acestor subcategorii și noi credem că tot ce numim convenience food este o categorie vedetă și se află pe un trend bun.

Ne propunem să creionăm dimensiunea și dinamica acestei piețe, aceasta înseamnă că vom invita agenții specializate să analizeze anumite categorii și subcategorii. Vrem să vedem cum abordează Retailerii acest sortiment, și care este dinamica diverselor subcategorii de produse.

Conferința va fi organizată pe trei paliere de dezbatere:

  1. Ce știm despre principalele tendințe, obiceiuri de cumpărare și de consum de Private Label? Vom oferi o analiză a datelor disponibile și a evoluțiilor recente, în consumul de Private Label. Vom primi informații de la specialiști, care să ne ajute la înțelegerea obiceiurilor de cumpărare și să ne adaptăm la cerințele în schimbare ale consumatorilor. Vom afla care sunt implicațiile pentru producătorii și retailerii angrenați în producția de Private Label, ca factor de diferențiere în piață.
  2. Retailerii: Pionierii categoriei Private Label. Vrem să punctăm proiectele marilor retaileri și inovațiile în această categorie. Rolul retailerilor în consolidarea imaginii de Private Label și crearea de awareness într-un domeniu de pionierat în România – Convenience Food (ready-meals, ready-to-eat, ready-to-cook).
  3. Producătorii răspund Prezent la noile tendințe de consum:
  • Cum se adaptează producătorii la cererea crescută de Private Label? Dar la preferințele de consum de mâncare gata preparată, semipreparată, to-go și plant based?
  • Modalități eficiente de colaborare cu retailerii pentru a îmbunătăți distribuția și vizibilitatea acestor produse la raft.
  • Inovații pentru a satisface preferințele în schimbare ale consumatorilor în privința alimentației sănătoase și a dietei echilibrate.
  • Certificări și Standarde de Calitate. Cum se obțin certificările și standardele de calitate necesare proceselor de producție a Private Labels, dar și a alimentelor gata de consum.

Expo Hall

Vom organiza un spațiu expozițional, cu standuri personalizate, pentru producătorii de alimente și băuturi, care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile în materie de Private Label, precum și noutățile din categoria Convenience Food: ready-meals, ready-to-heat, ready-to-cook, to-go, plant based.

Expozanții vor organiza întâlniri la standurile lor și vor oferi degustări de produse participanților prezenți la eveniment.

Business Networking

Conferința Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 este o resursă valoroasă de educație și informare pentru sectorul de alimente și băuturi din România, singurul eveniment care își propune să evalueze oportunităție și provocările din domeniul producției și comercializării de Private Label.

Pe parcursul zilei, veți putea interacționa cu liderii din industrie, veți putea împărtăși idei cu aceștia și veți putea vizita standurile din Expo Hall, unde vor fi prezentate cele mai recente produse și servicii din piața locală sau europeană.

Participă la eveniment!

Vă invităm să vă rezervaţi locurile în sala completând Formularul de participare

Costul unui bilet de participare este de 180 de euro + TVA/persoană.

Pentru alte informații despre cum puteți dobândi calitatea de parteneri sau expozanți ai evenimentului Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024, vă rugăm să ne contactați prin telefon: + 40 31 425.38.82, +40 729 880 041 (Maria Hurduc) sau +40721049190 (Andrada Bercaru) și e-mail: maria.hurduc@modernbuyer.ro; andrada.bercaru@modernbuyer.ro.

 

Aici puteți găsi imagini de la ediția 2023

 

Articolul precedent5 to go a înregistrat în primele trei luni ale anului o creștere a vânzărilor cu 48%, comparativ cu aceeași perioadă din 2023
Articolul următorŻabka Polska anunță că procesul formal de fuziune între DRIM Daniel Distributie și Grupul Żabka a fost finalizat
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.