Vești bune pentru piața de servicii retail din România. În sfârșit, producătorii, distribuitorii și comercianții din retail pot beneficia de cea mai recentă inovație în domeniu (P)

Una dintre cele mai inovatoare platforme de raportare a auditului serviciilor retail din lume este acum aici pentru a ajuta la execuții perfecte în magazine. Folosind cea mai recentă tehnologie de recunoaștere a imaginilor, această soluție demonstrată poate ajuta companiile să se dezvolte prin îmbunătățirea tuturor indicilor metrici de retail și de satisfacție a clienților.

Prin utilizarea tehnologiei de recunoaștere computerizată a imaginilor, această soluție reprezintă combinația perfectă dintre creșterea productivității pe teren și serviciile de business intelligence oferite în timp real și în mod precis.

În misiunea de a ajuta toti jucătorii de pe piața de retail să realizeze execuții perfecte în magazin și să se bucure de soluții de business intelligence instante și la îndemână cu ajutorul big data, pentru prima dată în România, Mercury360 anunță în acest sens un parteneriat cu Vispera. Indiferent de canalul sau displayul folosit în afișare, întreaga industrie de retail poate beneficia de această tehnologie de ultimă oră.

Pe scurt, clienții vor profita de toate cunoștințele locale de marketing axat pe cumpărători și de execuția impecabilă la nivel național oferită de Mercury360, dar și de avantajele tehnologiei de recunoaștere computerizată a imaginilor: acces instant la toți indicii relevanți de retail, cu o precizie de + 95% chiar de la început, securitate și capabilități de detectare a fraudei.

În ultimii 20 de ani, Mercury360 a contribuit constant la modelarea peisajului serviciilor de retail din România. Fiind una dintre cele mai eficiente agenții de marketing axat pe cumpărători cu capacități de comunicare de 360 de grade, cunoscute pentru motto-ul „Think Results”, Mercury360 se adaptează constant și caută noi parteneri vizionari, la fel ca Vispera.

Vispera face parte din Top 10 furnizori de soluții de inteligență artificială din Europa în 2019 și este câștigătoarea Premiului pentru cel mai bun startup în domeniul Big Data la Premiile Eurasiatice pentru startup-uri. Serviciile Vispera de recunoaștere a imaginilor sunt construite cu ajutorul celor mai performante și sofisticate tehnologii de recunoaștere a imaginilor, cu accent pe rezolvarea problemelor pieței de retail și fac din recunoașterea imaginilor un serviciu valoros pentru întregul sector retail.

Ca urmare a acestui parteneriat, oferim suport cu activitățile retail de toate formatele. Iar procesul este mai ușor decât să-ți faci un „selfie”. Cu doar câteva fotografii realizate într-un magazin de retail, serviciile Vispera de recunoaștere a imaginilor pot identifica produsele de pe orice tip de raft sau din orice tip de vitrină, pot raporta instant produsele cu stoc epuizat, pot verifica conformitatea planogramei, corela etichetele de preț, identifica materialele de branding și multe altele. Orice poate capta ochiul uman, Vispera poate analiza instant. Fiecare imagine se va traduce instant în cifre care pot fi folosite ca business intelligence.

Aceasta este o abordare multifuncțională modernă pentru sarcinile integrate de execuție și audit în domeniul retail, susținute de tehnologia Vispera de recunoaștere a imaginilor. Acuratețea vizuală computerizată susține nivelul stocurilor și recunoașterea produselor la nivel de marcă pentru un număr ridicat de categorii, tipuri de ambalaje și tipuri de rafturi (raft principal, exponate secundare, vitrine frigorifice, materiale speciale utilizate pentru vânzarea produsului etc.).

Cu un nivel de precizie de 95+%, programul are nevoie doar de un logo vizibil, de o imagine recognoscibilă sau de un cod de bare, iar clienții vor avea toate informațiile într-un singur loc sub forma unui tablou de bord mobil ușor de utilizat și personalizabil, cu rapoarte și analize avansate. Retailerii vor avea posibilitatea să extragă din aceste date în profunzime informațiile de care au nevoie, oricând și oriunde.

„În calitate de jucător-cheie pe piața serviciilor de retail și în domeniul marketingului axat pe cumpărători, căutăm în permanență cele mai adecvate soluții de implementat pentru clienții noștri și clienții acestora. Și în această privință, gândirea noastră este orientată spre viitor. După ce am cercetat cu atenție cei mai buni furnizori internaționali de tehnologie de recunoaștere a imaginilor cu accent în domeniul retail, am fost încântați de tehnologia de ultimă generație a Vispera, dar și de mentalitatea focusată pe ameliorare continuă și de planurile lor de dezvoltare internațională.”, a declarat Adrian Munteanu, Director de dezvoltare în cadrul Mercury360.

„Împărtășim viziunea Vispera de a ajuta și modela peisajul serviciilor de retail. Vispera deține deja know-how-ul în domeniu, serviciile lor fiind testate pe piețe mari și pe marile branduri internaționale, cu rezultate demonstrate incontestabile. Am dorit să ne asigurăm că putem beneficia de o integrare rapidă și de o soluție plug-and-play pentru clienții Mercury360. Prin urmare, faza de testare a început în primăvara anului 2020. Am investit în configurare, formări, personalizări locale și am implementat proiecte-pilot pe teren care s-au bucurat de succes în ultimele 6 luni, incluzând sute de puncte de vânzare. Acum suntem gata să aducem această tehnologie și celorlalți parteneri, spre satisfacția acestora. Suntem optimiști cu privire la acest parteneriat deoarece, la fel ca noi, Vispera este dispusă să învețe, să investească și să adapteze serviciile oferite. Flexibilitatea este esențială, iar Vispera ne-a demonstrat că împărtășim și această valoare. În etapele următoare, vom împărtăși mai multe despre această tehnologie excelentă cu partenerii noștri și vom prezenta întregii lumi rezultate demonstrate ale acesteia, ” a completat Directorul de dezvoltare al Mercury360.

„În Vispera avem o viziune-să facem din tehnologia de recunoaștere a imaginilor un serviciu accesibil pentru toți jucătorii din piață iar acest lucru are o importanță enorma. În calatoria noastră căutam parteneri care ne pot împărtăși ambițiile în timp ce creează valoare pentru clienții noștri. Mercury360, cu o mentalitate agilă și de deschizător de drumuri, a reprezentat alegerea cea mai potrivită pentru îndeplinirea misiunii noastre în România. Suntem entuziasmați și încântați să jucăm un rol important în digitalizarea mediului de retail din România cu ajutorul expertizei oferite de către Mercury360”, a declarat Duygu Kargin-Director Marketing și Business Development Vispera.

„În ultimii ani ne-am străduit să oferim clienților noștri cele mai bune soluții pentru implementarea și auditarea execuțiilor lor în magazine. Ne-am concentrat foarte mult pe calitatea persoanelor implicate pentru o colectare precisă a datelor. Credem în continuare că oamenii reprezintă resursa noastră cea mai valoroasă, însă tehnologia și automatizarea pot scoate în evidență mai bine munca acestora. Ne-am concentrat pe aducerea în România a unei tehnologii inovatoare, a unei soluții demonstrate pentru mediul retail. Suntem foarte mândri că Vispera a acceptat să intre pe piața românească prin intermediul nostru. Vispera oferă o soluție excelentă bazată pe recunoașterea imaginilor, care reduce interferența umană, ducând, astfel, la creșterea preciziei și transformând imaginile în cifre și grafice în doar câteva secunde. Am testat soluția pe proiectele proprii și am început să o propunem partenerilor noștri, iar rezultatele și feedback-ul primit au fost extrem de încurajatoare’’, a concluzionat Adrian Paculea, directorul executiv al diviziei Mercury360 BTL.