PepsiCo Inc a anunțat venituri nete crescute cu 2,2%, ajungând la 16,45 miliarde USD (14,7 miliarde euro) în al doilea trimestru al anului, încheiat la 15 iunie, comparativ cu aceeași perioadă din anul anterior, informează Reuters.
Venitul net atribut societății a crescut cu 2,04 miliarde dolari, sau 1,44 dolari pe acțiune, de la 1,82 miliarde de dolari și 1,28 dolari pe acțiune, în aceeași perioadă a anului precedent.
Anunțul a depășit ușor estimările analiștilor financiari care previzionaseră, în medie, venituri trimestriale de 16,43 miliarde de dolari pentru PepsiCo în T2.
Printre altele, această creștere este pusă pe seama adăugării, în portofoliu, a unor gustări mai sănătoase (gamele Bare și Off the Eaten Path), sucuri și apă minerală, pentru a satisface și nevoile consumatorilor care privesc dincolo de băutura carbogazoasă Pepsi-Cola și chipsurile Lays.


PepsiCo a intrat pe piaţa românească în anul 2004, după achiziționarea Star Foods, companie prezentă în România din 1993. Astfel, PepsiCo a devenit unul dintre jucătorii principali pe piaţa de snacksuri din România.
Băutura Pepsi-Cola a fost prezentă pe piața autohtonă încă din perioada comunistă, începând să fie fabricată, în România, în anul 1965.
Începând din 1991, brandul a fost reprezentat de Quadrant Amroq Beverages (QAB), ca îmbuteliator. QAB a produs şi distribuit băuturile răcoritoare sub licenţă PepsiCo, alături de produsele proprii, până în anul 2006, când a fost achiziţionat de către PepsiAmericas, al doilea îmbuteliator ca mărime din lume al produselor PepsiCo.
În martie 2010, PepsiCo a cumpărat cei doi mari îmbuteliatori ai săi, PepsiAmericas şi Pepsi Bottling Group, devenind astfel cea mai mare companie producătoare de produse alimentare şi băuturi răcoritoare din America de Nord şi a doua la nivel mondial, cu venituri anuale de aproximativ 60 miliarde de dolari şi aproape 285.000 de angajaţi.