Vascar anunta cresterea cifrei de afaceri cu 14,5% pentru 2017

0
57

Pentru finalul anului 2017, Vascar anunta o crestere de 14,5 % a cifrei de afaceri a companiei fata de anul trecut, in contextul extinderii portofoliului si a canalelor de distributie. Vascar, unul dintre principalii producatori de preparate de carne si conserve din Romania, anunta si o crestere de 8% a cifrei de afaceri la mezeluri in trimestru 3 al acestui an, fata de aceeasi perioada a anului 2016.

“Ne bucuram ca am adus pe masa romanilor noi game de produse inovatoare, sanatoase si gustoase marca Moldova in Bucate. Sunt multe lucruri inedite – de la gama ce poarta semnatura lui Chef Horia Virlan, la celelalte 6 categorii noi, speciale: produse rumenite – unde am folosit o tehnologie de productie inovatoare, produse din carne de porc mangalita, specialitati de rata si carne proaspata de porc, pate cu 45% ficat sau mancaruri la cutie fara E-uri si aditivi. Asadar, invitam toti romanii la o masa sanatoasa cu Moldova in Bucate”, spune Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.

Infiintata in 1984 la Vaslui, Vascar este o companie cu capital 100% romanesc. Astazi, Vascar este unul dintre principalii producatori de preparate din carne si conserve din Romania, oferind produse nu doar gustoase, ci si sanatoase, sub marcile Vascar si Moldova in Bucate.

Pentru Vascar lucreaza mai mult de 300 de angajati, iar compania detine o fabrica de procesare la Vaslui si 20 de magazine proprii in regiunea Moldovei, fiind unul dintre principalii angajatori din Moldova. O parte din produsele Vascar si Moldova in Bucate sunt distribuite la nivel national, in hypermarket-uri si magazine traditionale partenere. De asemenea, Vascar este o companie care produce preparate “marca proprie” pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image si Lidl. In 2016, Vascar a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 68 milioane de lei.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentFarmec deschide primul magazin Gerovital din Galati
Articolul următorGrupul Carrefour a deschis un supermarket la Valea Calugareasca
Daniela Oancea

Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017.
Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.