Vânzările la Nufăr și Triumf cresc, Farmec își extinde portofoliul de produse destinate curățeniei

0
240

Farmec anunță că de la rebrandingul din octombrie 2017 și până în martie 2018, brandurile Nufăr şi Triumf au crescut din punct de vedere valoric cu 25%, respectiv volumic cu 23%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Procesul de rebranding a presupus integrarea de noi formulări eficiente și formate de ambalare inovatoare.

Pe segmentul de produse de curățenie a locuinței, Farmec folosește tehnologia de etichetare shrink sleeve. Acest tip de etichete permite consumatorilor să identifice mai rapid principalele proprietăți și beneficii ale produselor.

„Ca urmare a creșterii cererii de pe segmentul de produse dezinfectante, care a condus la o majorare a acestei piețe în 2017 cu circa 9.9% față de anul precedent, extindem prezența brandului Nufăr pe această categorie cu un nou produs. Mai mult, specialiștii noștri se află în plin proces de dezvoltare a altor subgame și în cel mai scurt timp vom veni pe piață cu alte noutăți pe segmentul de produse de curățenie pentru locuințe”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec.

Cu 29 de sortimente pentru curățenia locuinței, portofoliul Nufăr a fost extins cu un nou produs – Nufăr Baie Omoară 99,9% bacterii. Acesta nu conține clor, iar formula sa performantă îndepărtează ușor murdăria și petele de săpun de pe multiple suprafețe și obiecte din baie, precum gresie, faianță, chiuvete, cabine de duș, căzi sau vase de toaletă. Datorită efectului său antibacterian, noul produs asigură o igienă perfectă, lăsând un parfum foarte plăcut.

De asemenea, în perioada următoare va fi extinsă și subgama Nufăr Verde cu sortimente în noi formate de ambalare, dar care vor păstra formulele biodegradabile, fără coloranți și PH neutru, cât și ambalajul reciclabil, caracteristice liniei.

Anterior, în urma rebrandingului din luna octombrie a anului trecut, brandul Nufăr a fost dezvoltat cu 7 produse – Nufăr Lemn Parchet, Nufăr Geamuri (disponibil în două variante de parfumare), Nufăr Cremă Universală (trei variante de parfumare) şi Nufăr Ecrane.
Lider de piață pe segmentul de curățare a bucătăriei (cu o cotă volumică de 38,3%),* brandul Triumf include 15 produse eficiente. Acestea, cu excepția detergenților pentru vase, sunt dotate cu capace de siguranță pentru copii.

Produsele Nufăr și Triumf sunt disponibile în toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, în magazinele de brand Farmec, precum şi în magazinul online www.farmec.ro.
** Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru curățarea bucătariei pe piața din România, volum vânzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie – Decembrie 2017). (Copyright © 2018, The Nielsen Company.)