Ursus Breweries a lansat Asahi Super Dry

Ursus Breweries a lansat, sub licență, Asahi Super Dry, primul produs din portofoliul Asahi Breweries Europe Group, comercializat pe piața românească, și care completează portofoliul Ursus Breweries de mărci super premium.

Obținută prin tehnologie japoneză, Asahi Super Dry este o bere blondă nepasteurizată, cu o aromă complexă, fabricată din ingrediente fine. Aroma este sofisticată, gustul fin, proaspăt şi răcoritor (super dry). Pe langă ingredientele de bază, apă, malț, hamei și drojdie, sortimentul conține și orez, un ingredient specific culturii japoneze, care îi conferă un gust delicat și completează aroma produsului.

Berea se produce printr-un proces de fabricație care implică tehnologii inovatoare special create pentru a asigura gustul optim Super Dry. Prin procesul de microfiltrare și maturare extinsă se obține prospețimea celui mai pur gust Karakuchi. De asemenea, nivelul de fermentare ridicat îmbunătăţeşte prospeţimea şi contribuie la obţinerea unui gust curat şi răcoritor, completat de o spumă consistentă.

Berea a fost medaliată cu aur la numeroase concursuri internaţionale – la World Beer Cup în 2014 (cunoscută şi ca Olimpiada berii) şi la Bruxelles Beer Challenge în 2015.

“Cunoscut sub numele de Karakuchi în limba japoneză, gustul fin și răcoritor super dry este cu siguranță elementul diferențiator al mărcii Asahi Super Dry pe piața din România. În 1987, când s-a lansat în Japonia, a produs o revelaţie în categoria de bere datorită gustului unic şi mai ales datorită faptului că era uşor de băut. Se putea savura lângă orice tip de mâncare, chiar peşte sau fructe de mare, specifice culturii japoneze. Consumatorii au apreciat imediat acest lucru, şi Asahi Super Dry a devenit în scurt timp nu doar berea nr. 1 în Japonia, ci şi cea mai bine vândută bere japoneză din lume, fiind prezentă deja în cca. 70 ţări. Suntem încântaţi că lansăm acum Asahi Super Dry în România în segmentul super premium, unde consumatorii caută gusturi inedite şi sofisticate. Credem că acest tip complet nou de bere, care conţine şi un ingredient inedit – orezul, le va satisface din plin curiozitatea şi nevoile.”, a declarat Cristina Gherman, Global Brands Director, Ursus Breweries.

Ambalajul completează la nivel vizual povestea berii japoneze cu o etichetă minimalistă, urbană și sofisticată. Eticheta argintie conține simbolul Karakuchi, o pictogramă kanji care semnifică „dry taste”.

Noul sortiment este disponibil în lanțurile de comerț modern şi în HoReCa, în întreaga ţară, într-o variantă exclusivă de ambalaj – sticlă nereturnabilă de 330 ml.
*Raport GlobalData, volum de vânzări, 2016 – ultima ediţie a raportului.

Ursus Breweries este parte din Asahi Breweries Europe Group, începând cu 31 martie 2017. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, St Stefanus și marca de cidru Kingswood. Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţionează sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).

Articolul precedentComerțul de proximitate – cea mai dinamică evoluție în primul trimestru din 2018
Articolul următorParticipare românească la AgroBalt 2018, expoziție internațională pentru agricultură și industrie alimentară
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.