URBB a lansat în HoReCa brandul de bere românească, Bucur

Începând din această vară, URBB a lansat în HoReCa, la nivel național, berea Bucur la draught. Bucur – bere de bulevard – este o bere de calitate premium, care păstrează raportul dintre tradiție și modernitate, fiind inspirată de vechile rețete românești de bere, la care s-au adăugat inovații în ingrediente și tehnologie.

Bucur este o bere blondă, de un auriu intens, care combină trei tipuri de hamei, ceea ce îi conferă o aromă florală distinctă și echilibrată, cu nuanțe de mentă și pin verde. Gustul ușor amărui va satisfice până și pe cei mai experimentați și sofisticați consumatori.

„Suntem fericiți să putem oferi consumatorilor noștri, pe langă numeroasele branduri internaționale consacrate, o bere romanească de legendă. Bucur – bere de bulevard este mai mult decât o legendă, este esența trăirii urbane, dinamice și cosmopolite în România. Mai mult, Bucur îmbină armonios ideea de renaștere cu bucuria și frumosul, atât de specifice poporului român”, a declarat Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB.

Bucur este o bere românească care aduce în prezent poveștile și atmosfera Bucureștiului de altădată, o bere a vechilor bulevarde, a noilor localuri și a unei generații care se reinventează și apreciază autenticitatea.

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale.

În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.