Un proiect nou al Penny Market în segmentul mărcilor proprii

Penny Market România a lansat în ediție limitată gama Uauu! Cele mai importante criterii pe care a fost construit sortimentul au fost gustul intens pe care să îl aibă produsele, ingredientele, ineditul produselor sau al rețetei și reprezentarea în cât mai multe categorii apreciate de consumatori. Astfel, gama marcă proprie Uauu! include snack-uri, dulciuri, înghețate, toppinguri, dulcețuri, băuturi răcoritoare și siropuri, mezeluri, cașcavaluri și sosuri.

În topul inovației de produs din gama Uauu! se evidențiază toppingurile, salamul cu chimen, popcornul cu arome de căpșuni, chilli sau cola învelit în ciocolată, sticksurile sărate cu umplutură de brânză, usturoi, cimbru sau ciocolată, batonul cu portocală confiată, nucă și stafide, dulceața de vișine cu cremă de cacao și toate băuturile răcoritoare.

„Am lucrat cu mai mulți furnizori cu expertiză în domeniu, iar cu mulți dintre ei am dezvoltat în ultimii ani multe produse marcă proprie. Pentru specialitățile de cașcaval, am optat pentru ingrediente pe care le putem numi fără ezitare cool, la modă: busuioc, oregano, ardei iute și nucă.”

„Suntem mândri de aceste patru toppinguri unice pe piața din România, care se remarcă prin gusturi spectaculoase: Topping cu cireșe negre, Topping cu bucăți crocante de vafă și alune prăjite, Topping cu migdale caramelizate și cocos ras și Topping cu bucăți crocante și pastă de fistic.”

Produsele marcă proprie din gama Uauu! se adresează curioșilor, celor interesați de experiențe culinare inedite și de senzații speciale. Campania de comunicare a țintit câteva segmente de consumatori uniți de același fir roșu – interesul pentru gusturi speciale atunci când vorbesc despre mâncare.

Campania a fost construită astfel încât să atingă toate segmentele menționate mai sus și să transmită atributele brandului, precum și beneficiile de care se vor bucura consumatorii. Sloganul este “Gustul care bate orice senzație!”, iar mixul de comunicare cuprinde TV, print, in-store radio, digital și PR.

„Toate mărcile proprii Penny sunt gândite astfel încât să ofere calitate la prețuri accesibile. În cazul particular al produselor Uauu!, am lucrat foarte atent la fiecare pas, de la rețeta și ingredientele folosite până la tipul de ambalaj și greutatea produsului fnal, astfel încât să avem la raft prețuri atractive pentru o astfel de gamă specială.”, mai spun reprezentanții Penny Market România.