CHEP, companie specializata in reutilizarea prin inchiriere a paletilor si containerelor, a inaugurat recent un nou service centre, la Timisoara, menit sa sustina activitatea clientilor sai din partea de vest a Romaniei. Cu o capacitate de stocare de 10.000 paleti, acest service centre asigura in intregime necesarul de paleti al clientilor din regiune.
Activitatile din cadrul service centre-ului CHEP din Timisoara presupun depozitarea şi inspectarea paletilor colectati, in vederea intrunirii standardelor de calitate. Cei care necesita reparatii sunt ulterior redirectionati catre service centre-ul detinut de CHEP la Ploiesti. Potrivit reprezentantilor companiei, din a doua parte a anului 2015, CHEP va initia la Timisoara si procesul de reparatii.
„CHEP Romania isi propune sa fie mereu aproape de clientii sai si sa vina in intampinarea nevoilor acestora cu o oferta de servicii de cea mai buna calitate, la costuri cat mai avantajoase. Deschiderea noului service centre CHEP la Timisoara ne ajuta sa ne atingem acest obiectiv si intregeste portofoliul de servicii CHEP in Romania, reprezentand totodata o dovada a consolidarii prezentei noastre pe piata locala”, a declarat Gabriel Andronescu, Country General Manager CHEP Romania.
Primul service centre CHEP in Romania a fost deschis la Ploiesti in 2012 si are o suprafata interioara de 2000 mp si exterioara de 12000 mp, numarand 27 de angajati.
In Romania, CHEP pune la dispozitia clientilor sai patru tipuri de paleti care acopera nevoile jucatorilor din FMCG in functie de specificul activitatii: paletul tip Euro (1200 x 800mm) standardul liniilor de productie existente in Romania si solicitat de catre lanturile internationale de retail si de comertul traditional, paletul industrial (1200 x 1000mm) folosit cu precadere la export si in industria bauturilor, 2 tipuri de paleti de tip display pentru cresterea vanzarilor si a vizibilitatii in magazine, respectiv jumatatea de palet (800x600mm) si sfertul de palet (600 x 400mm).