Uber Eats a ajutat 72% dintre proprietarii de restaurante să își crească afacerea

Uber Eats sărbătorește un an de prezență în România și are 700 de restaurante partenere în București, de la localuri mici, afaceri de familie până la mari lanțuri de restaurante. În urma unui sondaj efectuat de companie, 72% dintre restaurantele-partenere au răspuns că Uber Eats le-a ajutat să își crească afacerea.

Aproape jumătate (47%) dintre respondenți au spus că au înregistrat o creștere cuprinsă între 10% și 30%. Când vine vorba de cele mai multe comenzi primite într-o zi, 53% dintre restaurante au primit între 20 și 50 comenzi prin aplicația Uber Eats, în timp ce 8% au avut între 50 și 100 comenzi.


Când vine vorba de top trei beneficii ale colaborării cu Uber Eats, 82% dintre respondenți au afirmat că acest parteneriat îi ajută să își crească numărul de comenzi, să livreze mai rapid comenzile (70%) și să aibă mai multă vizibilitate pentru afacerea lor (68%).


31% dintre restaurante au spus că se gândesc să angajeze mai mult personal pentru a acoperi numărul de comenzi în creștere, în timp ce 35% dintre ei se gândesc să își extindă afacerile. 9 din 10 manageri sau proprietari de restaurante au spus că ar recomanda Uber Eats și altor restaurante.

Durata medie de livrare a unei comenzi este de 36 de minute, iar cea mai scurtă livrare a durat doar 5,4 minute.


Cele mai populare feluri de mâncare comandate de români sunt burgerii, puiul fript și wrap-urile. Număr record de comenzi înregistrat de același utilizator este de 379, în timp ce cea mai mare comandă plasată a fost un meniu sushi cu 152 bucăți.

Printre cele mai populare restaurante Uber Eats sunt Nicolai (pe primul loc în aplicația Eats cu cele mai multe comenzi), Pain Plaisir (cea mai populară patiserie și brutărie), Atelierul de tarte (cel mai popular restaurant pentru brunch), calif & condimental (cel mai popular lanț de restaurante) sau Sara Green (cel mai popular restaurant vegan pe Uber Eats).

“Uber Eats ne oferă o mobilitatea mai mare și ne ajută să ne creștem cifra de afaceri. În curând, vrem să deschidem un concept nou de bucătărie, cloud kitchen, care va presupune un punct de lucru doar cu livrări” a declarat Radu Tănase, cofondator calif & condimental.

„În ultimul an, Uber Eats a adus o contribuție economică importantă pentru sute de restaurante și curieri din București. Scopul nostru este să ajutăm restaurantele să își atingă potențialul maxim. Bineînțeles, succesul lor se datorează leadershipului lor, calității excepționale a mâncării sau a modului în care își administrează bucătăria. Noi suntem doar o parte a poveștii lor, iar angajamentul nostru este să continuăm să folosim tehnologia pentru a-i ajuta să crească și să ajungă la și mai mulți clienți” a spus Krzysiek Radoszewski, General Manager, Uber Eats, CEE.

Sondajul Uber Eats a implicat peste 50 de restaurante de top din București, care au început colaborarea cu aplicația la scurt timp după lansarea aplicației.

Lansată cu 3 ani și jumătate în urmă, aplicația a folosit expertiza logistică și tehnologia Uber, iar, acum, este prezentă în peste 500 de orașe la nivel global. Durata medie de livrare a unei comenzi este mai mică de 30 minute. Uber Eats este cea mai mare platformă de livrare de mâncare la nivel mondial, exceptând China.