Trei noi băuturi vegane la Starbucks, pe bază de lapte de ovăz

Starbucks introduce noua gamă de băuturi pe bază de lapte de ovăz, în combinație cu aromele cafelei Starbucks Blonde Roast – cafeaua espresso cu cel mai ușor nivel de prăjire, note dulci și textură catifelată – rezultând astfel trei noi arome.

Strawberry & Vanilla Oat Latte, Honey & Hazelnut Oat Latte, Dark Cocoa & Orange Oat Latte sunt cele trei rețete inovatoare pe bază de cafea și lapte de ovăz, propuse de Starbucks începând din luna ianuarie.

Strawberry & Vanilla Oat Latte combină cafeaua Starbucks Blonde Roast cu note suculente de căpșuni și arome delicate de vanilie pentru o interpretare proaspătă și fructată, pe bază de plante, a unui latte. Împreună cu o alternativă cremoasă a produselor lactate de ovăz Starbucks și finisată cu un strat ușor de spumă cu un topping roz strălucitor de căpșuni, Strawberry & Vanilla Oat Latte va oferi explozia necesară de prospețime.

Honey & Hazelnut Oat Latte îmbină două arome cunoscute și iubite, deopotrivă: miere florală și alune de pământ. Combinată din alternativa catifelată a produselor lactate de ovăz și Starbucks Blonde Roast, această băutură bine echilibrată este finisată cu spumă și un topping strălucitor de miere.

Dark Cocoa & Orange Oat Latte este o a treia rețetă, cu aromă bogată și îndrăzneață. Cacaua completează aroma de portocale, pentru a conferi o notă modernă unei combinații familiare. Creată cu laptele de ovăz și espresso Starbucks Blonde, această băutură este acoperită cu spumă și topping de cacao portocaliu.

Oferirea de opțiuni variate pentru a se potrivi nevoilor și preferințelor individuale ale clienților face parte din experiența Starbucks, inclusiv prin personalizarea băuturii în moduri diferite, cu alternative la produsele lactate. Pentru cei fideli aromelor tradiționale preferate din băuturi, există și alternative cu lapte de soia, lapte de migdale sau lapte din nucă de cocos.

Întrucât luna ianuarie este dedicată alegerilor vegane, fiind deja cunoscută la nivel global drept Veganuary, Starbucks își încurajează consumatorii să încerce și opțiunile vegane de desert, cum ar fi plăcinta cu mere și brioșă cu lămâie și zmeură.

Articolul precedentOreo invită consumatorii români la concurs
Articolul următorMoldova Fruct este partener al evenimentului RO Fruits & Vegetables Show 2022
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.