Transart Cortex, platformă pentru dezvoltarea relației producător-distribuitor

0
485

Prezent în calitate de partener strategic la cel mai important eveniment dedicat distribuitorilor din Retail & Horeca din România (ediția a IV-a a conferinței organizate de Modern Buyer), Transart a anunțat lansarea platformei Cortex. Transart Cortex este un sistem inovativ de colectare, curățare, consolidare și vizualizare date, ce integrează componente de Business Intelligence, care facilitează planificarea și coordonarea acțiunilor comune din cadrul parteneriatului producător-distribuitor.

Platforma Transart Cortex a evoluat constant, cumulând în cei 14 ani: 10 proiecte, 27 sisteme ERP distincte integrate și 152 distribuitori din România conectați.
„La început aceste proiecte au venit natural către noi, în urma succesului implementării aplicației Hermes sfa & Retail Execution integrată cu ERP-ul producătorului, dar și din valorificarea competențelor noastre din zona de Business Intelligence. Ulterior, după ce am acumulat experiență, am început să câștigăm noi proiecte de tip Cortex atât datorită numărului mare de sisteme ERP distincte cu care am învățat să ne integrăm, cât și datorită faptului că în multe cazuri cel puțin o treime dintre distribuitori utilizau un sistem ERP dezvoltat tot de Transart.” – a declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart.
Pe lângă ideea de parteneriat win-win, integrarea Transart Cortex în fluxul de informații de business pe relația producător – distribuitori aduce beneficii consistente pentru ambele părți.

Beneficii producători:
• Acces la date sigure și actuale direct de la sursă,
• Monitorizare mai detaliată a fluxului de distribuție (vânzări la nivel de categorie, SalesRep, POS),
• Control sporit și optimizarea distribuirii stocului de marfă în teritoriu, pentru a nu rata vânzări potențiale,
• Dezvoltarea canalului de distribuție (TT) prin sincronizarea acțiunilor de promovare și monitorizarea promptă a rezultatelor.

Beneficii distribuitori:
• Planificarea comună a business-ului cu producătorul,
• Creșterea vânzărilor datorită coordonării activităților promoționale,
• Ajustarea stocului și a frecvenței de aprovizionare în raport cu vânzările,
• Sprijin pe partea de execuție la raft,
• Gestionarea eficientă a vârfurilor de activitate logistică,
• Reducerea retururilor,
• Eliminarea ratării unor comenzi potențiale.

Printre clienții care au implementat proiecte din gama Transart Cortex, amintim: Unilever, Mondelēz, Heineken, JDE, Molson Coors (Bergenbier în România), Prodvinalco sau PepsiCo. Alte câteva proiecte Cortex sunt în curs de derulare (de exemplu Kandia Dulce), în timp ce câțiva dintre cei mai importanți distribuitori FMCG din România au adoptat în ultimul an suita de business construită în jurul sistemului ERP dezvoltat TRANSART (de exemplu: Punctual Comimpex, M.Tabac sau Farel).

Dintre cele peste 200 companii de distribuție care folosesc sistemul ERP dezvoltat de Transart, amintim în continuare câțiva dintre cei mai reprezentativi distribuitori FMCG: Amigo & Intercost, Bere Bauturi București, TDG (Argeș, Vâlcea, Mehedinți), Vandana Distribuție, Josi Logistic, Geraico, Dorsan, Prosoft, Prodalcom, Intercompany, Andrada, El Casio, Kara Distrib, Salf, Comexmar, Derșidan, Nasticom, Resco Distribuție, Nicole Mi sau MCA Comercial.