Carrefour lansează Filiera Calității pentru carnea de mânzat

0
476
Lansare Filiera calității carne de mânzat

Pentru a le asigura consumatorilor produse românești de calitate, proaspete și la un preț competitiv, Carrefour România a lansat Filiera Calității pentru carnea de mânzat, proiect care constă în dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Carnea va fi comercializată în toate hipermarketurile Carrefour din București, dar și pe platforma online Bringo.

Florin Căpățână, Director dezvoltare durabilă și relații instituționale al Carrefour, a anunțat că pe segmentul carne, retailerul comercializează 100% carne de pasăre românească, carne de vită în proporție de 90% din producție locală și aproximativ 60% carne de porc din fermele din România.

Filiera Calității pentru carnea de mânzat se alătură celorlalte trei lansate de Carrefour în România, începând cu 2008: pentru porc, morcov și cartofi. Carrefour asigură controlul calității produselor oferite de către o echipă de experți, prin monitorizarea și verificarea standardelor de calitate setate împreună cu furnizorii.

Produsele comercializate sub umbrela Filierei Calității pentru carnea de mânzat provin de la Ferma Agricolă Vâlsănești din județul Argeș și de la o altă fermă din comuna Dacia din Brașov. Animalele sunt crescute liber pe pășuni, hrănite 100% natural cu iarbă proaspătă, fân și cereale, oferind astfel cărnii un gust savuros.

Cele doua ferme vor livra circa 100 de tone de carne pana la finalul anului, ceea ce va reprezenta circa 20% din totalul de carne de manzat al Carrefour.
Carnea va fi tranșată și ambalată de abatorul grupului Diana din Râmnicu Vâlcea, iar produsele astfel obținute vor fi livrate către hipermarketurile Carrefour din București, putând fi găsite în zona de Măcelarie-Autoservire. De asemenea, clienții vor putea găsi produsele din Filiera Calității Carne de Mânzat și pe platforma Bringo începând cu această lună.

“Prin lansarea celei de-a 4-a Filiere a Calității pentru carnea de mânzat, Carrefour își continuă angajamentul de a oferi clienților produse românești proaspete și gustoase, având garanția calității prin monitorizarea atentă și verificarea continuă a standardelor agreate cu partenerii.”, a declarat Căpățână.

Filiera Calității Carrefour aduce beneficii nu doar clienților, dar și micilor producători locali, oferindu-le acestora o serie de avantaje: eliminarea problemelor de desfacere, previzionarea clară a vânzărilor, siguranța prețurilor negociate, stabilitatea parteneriatului și susținerea logistică.

“Având această susținere mă pot concentra acum pe ce știu eu să fac cel mai bine: creșterea animalelor și oferirea unui produs sănătos, gustos și de calitate”, a declarat Ionuț Piauru, Producător ferma Agricolă Vâlsănești, județul Argeș.

Proiectul Carrefour aduce în atenția consumatorilor oferta de calitate a producătorilor români și oferă furnizorilor oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă. În 2017, Carrefour a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată în parteneriat cu un retailer.