Timp de o zi, CEO-ul Carrefour și angajații din sediul central se vor alătura colegilor din magazine

Peste 700 de angajați din sediul central Carrefour România se alătură mâine colegilor din magazine, pentru a-i ajuta într-o perioadă specială, înaintea Sărbătorilor de Paște și a mini-vacanței de 1 Mai. În plus, mulți angajați își vor ajuta colegii din zona de gastronomie la pregătirea diverselor preparate. Astfel, CEO-ul Carrefour România, Jean Richard de Latour, va participa la acțiune în hipermarketul Carrefour Iași, unde va ajuta la prepararea cozonacilor tradiționali românești, la ambalarea lor și la servirea clienților.

În ultimii ani, varietatea cumpărăturilor din această perioadă a crescut, de la tradiționalele ingrediente pentru masa de Paște și cadouri pentru cei dragi, până la achizițiile pentru petrecerea timpului în aer liber – mobilier de grădină, accesorii de grătar, biciclete sau vehicule electrice.

De aceea, toți angajații din sediul central, inclusiv membrii consiliului executiv și managerii de departamente se vor pune, timp de o zi, la dispoziția colegilor, în peste 50 de magazine din București, Ploiești, Brașov, Timișoara, Brăila și Iași.

Aceștia vor oferi suport în sutele de tipuri de activități dintr-un magazin: vor întâmpina clienții, le vor răspunde la întrebări, îi vor ajuta la casele de marcat, vor verifica prețurile produselor, vor actualiza, tipări și aranja etichetele de preț, vor sorta și pune produsele pe rafturi – acestea fiind doar vârful icebergului din întregul proces operațional al unui magazin Carrefour.

“Două zile pe an (în apropierea Paștelui și alta în apropierea Crăciunului), noi, toți cei 700 de colegi din sediu, vom face activități specifice magazinului, alături de colegii noştri care se asigură în fiecare zi că oferă tot ce este mai bun clienților noștri”, a spus Jean Richard de Latour, CEO Carrefour România.

“Împreună pentru clienți” este o inițiativă devenită deja tradiție, însă anul acesta se vor implica toți cei care lucrează în birouri în magazinele Carrefour să-și împărtășească cunoștințele și abilitățile cu colegii lor și să-și facă noi prieteni.

Articolul precedentNou lansata platformă bursadepestetulcea.ro tranzacționează pește din activitatea de pescuit comercial și acvacultură din Delta Dunării
Articolul următor53% din total importuri în România sunt în retail
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro