Timișoreana își continuă parteneriatul cu Federația Română de Fotbal, în calitate de Sponsor Oficial al Cupei României. Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț s-au alăturat campaniei inițiate de Timișoreana, care se va desfășura până în luna iunie. Pe lângă activitățile dedicate, Timișoreana va lansa o ediție specială de ambalaje – conținând cele mai frecvente 120 de nume din România – dedicate iubitorilor de fotbal, dar și o promoție cu premii.
Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț, legendele fotbalului care au inspirat prin perseverență și dedicare, continuă să spună povestea fotbalului adevărat, jucat cu pasiune, dedicare și fair-play în noul spot TV al campaniei Timisoreana.
„Astăzi ducem mai departe implicarea noastră în fotbalul românesc și sărbătorim continuarea parteneriatului pentru Cupa României de Fotbal până în 2022. Totodată, anunțăm și lansarea unei campanii prin care readucem în lumină valorile care stau la baza fotbalului adevărat: pasiune, dăruire, fair play și spiritul de competiție; aceleași principii pe care ne-am ghidat și noi activitatea de business și care au făcut din Timișoreana cel mai iubit brand din România. Campania celebrează eroii adevărați, oamenii obișnuiți care pun pasiune și emoție în joc, cei care inspiră fotbalul adevărat”, a declarat Dragoș Constantinescu, Președinte, Ursus Breweries.
„Asumarea misiunii de a dezvolta fotbalul de acum și de mâine sunt elementele care ne călăuzesc și am convingerea că datoria noastră, de a construi generații de jucători și suporteri, va fi îndeplinită în acest spirit.” – Răzvan Burleanu, Președinte Federația Română de Fotbal.
Timișoreana a susținut continuu fotbalul românesc, în ultimii ani desfășurând o serie de campanii care au rămas în mintea și inima suporterilor români: „Meciul de Legendă” (cu edițiile din 2010, 2014 și 2015), „Drumul Mingii” (2011), dar și prima finală de „Cupa României” jucată pe Arena Națională (2012), toate strâns legate de susținerea Cupei României Timișoreana.
Timișoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.
De-a lungul timpului, gustul său inconfundabil a fost recunoscut de specialişti – distincţii foarte vechi atestă acest lucru: bronz la expoziţia din Budapesta (1855), argint la expoziţia din Timişoara (1891) sau Grand Prix-ul expoziţiei din 1908.
În ultimii ani, Timişoreana a fost premiată cu aur şi distincţia Champion Lager Trophy în 2007 şi cu argint în 2008 la Australian International Beer Awards, al 2-lea concurs ca importanţă din lumea berii, iar la World Beer Championship în SUA, a primit medaliile de argint (2007 şi 2008).
Timișoreana este un brand din portofoliul Ursus Breweries. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt următoarele: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar, precum și marca de cidru Kingswood.