Puratos: Cerealele hidratate și infuzate în maia, creştere de 120%

Compania Puratos România anunță că în 2018 a produs pe plan local 22.163 tone de ingrediente, depăşind cu 15% producţia din anul financiar precedent. Segmentul cu cea mai accentuată evoluţie a cererii este cel al cerealelor hidratate și infuzate în maia, cu o creştere de 120%, urmat de portofoliul de maiele active și inactive.

Puratos România a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de 152.648 milioane RON (32.730 mil euro), obținută din vânzarea de materii prime și ingrediente pentru sectorul alimentar, un avans anual de 6%, în linie cu prognozele de creştere pentru anul financiar 2018.

Totodată, compania a investit peste 2.200 milioane lei, atât în modernizarea liniilor de producție din fabrica situată în judeţul Ilfov, cât și a Centrului de Inovație din București. Investiţia a avut ca scop extinderea spaţiului de inovare şi achiziția de utilaje performante pentru un laborator de 145 mp, în care echipa de cercetare şi consultanţii tehnicieni vor stimula inovaţia în brutărie, patiserie şi ciocolaterie prin noi reţete şi aplicaţii finite.

“În 2019-2020, vom rămâne unul dintre principalii investitori din sectorul de profil, urmând să extindem facilităţile de producţie şi să recalibrăm o parte din portofoliu, cu accent pe ingrediente sustenabile, care respectă cerințele consumatorilor pentru un profil nutrițional mai ridicat, etichete curate și materii prime organice” a declarat Gabriel Gălușcan, Director General al Puratos România.

“Inovaţia va fi în continuare unul dintre factorii-cheie în dezvoltarea pieţei autohtone, o piață foarte dinamică, având un potenţial cert de creştere”, a mai declarat Gălușcan.

Strategia de investiții a Puratos România face parte din politica de sustenabilitate, care include măsuri de optimizare a amprentei de carbon în operaţiunile de producţie şi distribuţie, programe de susţinere a comunităţilor producătoare de materii prime brute din surse responsabile (în special, cacao şi ulei de palmier) şi oportunităţi de şcolarizare şi dezvoltare profesională în sectorul alimentar, pentru tinerii din medii defavorizate social.

Puratos România, subsidiară a grupului belgian cu același nume, operează prin cele două centre de inovaţie în București și Cluj-Napoca şi o reţea de reprezentanţe în 12 judeţe. Producătorul furnizează materii prime pentru mai mult de 2.500 de clienți activi în sectorul industrial, artizanal, retail și HORECA din România şi exportă diverse categorii de produse către filialele Puratos din Bulgaria, Grecia, Republica Moldova, Ungaria, Kosovo, Serbia și Israel.

Puratos România oferă materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate clienților săi din sectorul industrial, artizanal, retail și HORECA printr-o reţea de 12 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare.

Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu trei linii de producţie distincte (linie de margarină, linie de mixuri pentru patiserie şi brutărie, respectiv o linie pentru umpluturi cu fructe, creme pe bază de apă și glazuri) şi 150 de angajaţi.

Puratos România este principalul jucător din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de produse, printre care maiele active și inactive, cereale încolțite și infuzate în maia lichidă, ciocolată belgiană Belcolade, umpluturi cu fructe, glazuri, creme fine pentru deserturi.

Grupul Puratos este lider global în producția de materii prime inovative, cu expertiză în aplicaţii finite pentru industria de panificaţie, patiserie şi ciocolaterie. Compania a fost fondată în Belgia în 1919, cu sediul central la Bruxelles, are 8.780 de angajaţi în 70 de ţări, deține 64 de unităţi de producţie şi 82 de centre de inovaţie, oferind clienților ingrediente calitative și nutritive adaptate cerințelor locale. Produsele Puratos sunt comercializate în 100 de ţări. În 2018, cifra de afaceri a grupului Puratos a atins 1,7 miliarde de euro la nivel global.

Articolul precedentTimișoreana lansează campania “Pentru fotbal adevărat”
Articolul următorNegru de Purcari a luat titlul „Best of Show Moldova Red”, dar și aurul la Mundus Vini 2019
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com