Tesco a lansat Tesco Supplier Network, o platforma online dedicata furnizorilor sai

Retailerul britanic Tesco a lansat o platforma interactiva cu scopul de a incuraja colaborarea, inovatia si sustenabilitatea intregului sau lant de aprovizionare la nivel global. Tesco Supplier Network va oferi buyerilor si producatorilor informatii din mai multe domenii, precum utilizarea energiei, risipa de alimente si inovatii. Platforma reuneste, intr-un singur loc, site-urile Tesco Producer Network, dedicat producatorilor de fresh-food si Tesco Knowledge Hub, destinat furnizorilor de produse procesate.
Furnizorii care se inscriu pe platforma Tesco Supplier Network vor avea posibilitatea sa comunice direct cu echipa Tesco, sa afle mai multe detalii despre strategia retailerului sau sa se consulte cu companii care se confrunta cu provocari similiare. Reprezentantii Tesco au declarat ca noua platforma ii va ajuta pe membri sa beneficieze de puterea de cumparare si resursele de inovare comune.

Articolul precedentInceput de 2015 pentru Alexandrion Grup: rebranding si lansarea pe piata a unor noi produse
Articolul următorSupermarket Mega Image in turnul Bucharest One
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.