Taco Bell deschide un al treilea restaurant în România, în ParkLake București

Pe 12 iulie, Taco Bell va deschide cel de-al treilea restaurant din țară, în centrul comercial ParkLake din București și pregătește o serie de surprize și premii în vouchere și produse pentru clienții din prima zi. Brandul, operat de Sphera Franchise Group pe plan local, și-a propus ca, asemenea produselor de inspirație mexicană pe care le oferă, să le aducă fanilor ceva diferit.

„Începător? Taco Bell te susține” este provocarea pe care Taco Bell o lansează astăzi, 13 iunie, pe platforma www.taco-bell.ro/incepatori, acolo unde fanii se pot înscrie pentru a fi printre cei pe care Taco Bell îi va susține în pasiunea lor încă din prima clipă.

Campania debutează cu un video-manifest, care celebrează curajul de a fi începător și experiența pe care o poți trăi atunci când alegi să încerci lucruri noi. Pentru a intra în faza de recrutare, fanii trebuie să încarce pe website un scurt video în care arată la ce sunt începători, până pe 4 iulie 2018. Opțiunile includ skateboarding, longboarding, snowboarding, kitesurfing, surf, climbing, street dance și gaming, însă nu se limitează la acestea. Lista este deschisă și pentru cei care își doresc să înceapă o aventură nouă și să iasă din zona de confort.

Regulamentul campaniei este disponibil integral pe platformă. Aventura începătorilor Taco Bell va fi prezentată, pas cu pas, și în social media, pe Facebook și Instagram. Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din domeniul food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.

Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de țări din afara SUA, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

Articolul precedentIulia Pencea, Nielsen: Doar 16% dintre cumpărătorii moldoveni ar schimba magazinul pentru o promoție
Articolul următorLansarea Single Malt Society în București a adus împreună sute de pasionați
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro