Taco Bell anunță deschiderea restaurantului cu numărul 8

Pe 23 octombrie, Sphera Franchise Group deschide un nou restaurant Taco Bell, în Ploiești Shopping City. Ploiești este cel de-al 5-lea oraș unde Taco Bell inaugurează o nouă unitate. Amplasată la etajul 1, în zona Food Court a centrului comercial Ploiești Shopping City, care se află pe DN1B, la km 6, unitatea dispune de o suprafață de 100 mp. Prin deschiderea acestei unități, Taco Bell a creat 35 de noi locuri de muncă pentru comunitate.

Restaurantul este construit cu bucătărie deschisă, în stilul deja cunoscut al brandului, oferindu-le astfel clienților posibilitatea să vadă cum le este pregătită comanda. Consumatorii sunt invitați să savureze faimoasele preparate emblematice precum Tacos, Crunchwrap Supreme, Burritos, Quesadillas. În plus, în ziua inaugurării, primii 100 de fani sunt așteptați cu o serie de surprize care completează experiența Live Más.

„Vom continua planurile de extindere la nivel național, prin deschiderea de mai multe restaurante până la final de an”, a spus Costica Mișaca, Director General Taco Bell România.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din domeniul food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.

Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană.

Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de țări din afara SUA, iar obiectivul de extindere internațională vizează 1.000 de unități până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.