Producătorul de lactate Olympus Foods a primit Superior Taste Award din partea International Taste Institute pentru iaurtul cu specific grecesc Stragghisto 2%. Iaurtul a fost testat de o echipă formată de chefi și somelieri din peste 20 de țări. Produsul a fost evaluat pentru calitatea sa organoleptică, urmând o abordare sistematică bazată pe criterii internaționale de analiză senzorială: prima impresie a contactului vizual și oflactiv cu produsul, alături de textură și gust.
Olympus Foods comunică un nou ambalaj pentru produsul Stragghisto, cu o alăturare de auriu cu albastru, care păstrează originile grecești, dar care evidențiază și calitatea superioară. Iaurtul are un conținut scăzut de lactoză și un nivel ridicat de proteine, datorită tehnologiei avansate de producție.
Olympus a demarat o campanie de comunicare integrată, având ca mesaj principal inovația adusă de hârtia de orez din interiorul ambalajului, unică în România, care absoarbe umiditatea și păstrează textura produsului.
Spotul TV al campaniei de comunicare vorbește despre importanța hârtiei de orez, 100% naturală, care păstrează textura cremoasă și fermă a iaurtului cu specific grecesc, precum și gustul său inconfundabil. Campania continuă în digital cu o provocare de creativitate adresată consumatorilor și este declinată și în Social Media și PR, printr-o asociere de imagine cu Andreea Berecleanu, jurnalist și persoană publică.