Sticla de apă îmbuteliată Evian, semnată de Virgil Abloh, este disponibilă și în România

Sticla de apă Evian, în ediție limitată, semnată de Virgil Abloh este disponibilă și pe piața din România, pe www.beicevrei.ro, în format de 0,75L sticlă de sticlă.

Primul proiect creativ al colecției, în ediție limitată, „One Drop can make a Rainbow”, dintre îmbuteliatorul de apă Evian și designerul american Virgil Abloh se regăsește în designul sticlei de apă îmbuteliată de 0,75L. Aceasta este decorată cu picături de apă, perfect conturate, într-o gamă de culori efervescente, ilustrând conceptul „One Drop can make a Rainbow”.

„Suntem foarte entuziasmați de prima colaborare cu Virgil Abloh și suntem nerăbdători să continuăm împreună explorarea și consolidarea propunerilor inovative pentru întreaga gamă de produse în 2019, susținându-ne promisiunea față de circularitatea brandului”. a declarat Patricia Oliva, Global Brand VP Evian.

Din ianuarie 2018, Evian și-a luat angajamentul ca până în 2025, toate recipientele sale din plastic să fie produse din material 100% reciclat (rPET), o decizie care va face ca brandul de apă minerală naturală să adopte o „abordare circulară” a utilizării plasticului. În acest sens, compania face eforturi susținute prin parteneriate, colaborări de pionierat, reproiectarea ambalajelor, accelerarea inițiativelor de reciclare și recuperarea deșeurilor de plastic din natură.

În ianuarie 2019, Evian a marcat un pas important în atingerea acestui scop, odată cu lansarea sticlei de 1,5L, realizată în procent de 50% din rPET, disponibilă acum la nivel mondial, dar și cu o medie de 30% rPET în cazul celorlalte sticle utilizate pe întreg mapamondul, de la sfârșitul anului 2018.

Articolul precedentDabo Doner a deschis un al doilea restaurant în București
Articolul următorDe ce ecotaxa pentru pungi este o inițiativă salutară, demarată cu stângul
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com