Start-up-ul Glovo a obținut o investiție de 115 milioane de euro

0
251

Platforma Glovo, lansată și pe piața din România în luna mai a acestui an, a anunțat expansiunea business-ului prin investiția de 115 milioane de euro primită în cadrul seriei C de strângere de fonduri. Companii internaționale precum Rakuten, Seaya și Cathay, firme private de pe piața de capital precum Idinvest Partners și GR Capital, dar și investitori mai mici se numără printre finanțatorii din această serie. AmRest este unul dintre noii investitori care iau parte la shareholding-ul startup-ului din Barcelona.

Investiția va fi direcționată către optimizarea platformei și a resurselor tehnologice de îmbunătățire a serviciilor oferite livratorilor, utilizatorilor și magazinelor partenere. Compania urmărește, totodată, extinderea echipei globale de tech prin recrutarea a peste 100 de ingineri în următoarele luni, unul dintre principalele obiective fiind poziționarea ca unul dintre cele mai relevante hub-uri de tehnologie din Europa de Sud.

Lansarea în 6 țări și 20 de orașe din întreaga lume în doar 3 luni demonstrează prioritatea Glovo de a-și consolida business-ul la nivel interațional, cu accent de dezvoltare în America Latină și zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa).

,,Suntem mai mult decât bucuroși de această investiție majoră care ne va ajută să creștem rapid în următoarea etapă a business-ului”, a declarat Oscar Pierre, CRO și co-fondator Glovo. ,,Prioritatea mea în acest moment este să investesc în extinderea echipei de tech și să continuăm optimizarea platformei pentru a oferi cele mai bune servicii pentru cei trei piloni principali ai companiei: livratorii, utilizatorii și magazinele partenere, pentru a ne poziționa ca primă alegere în materie de aplicație de delivery”.

Mai mult, compania beneficiază de aportul lui Niall Wass, președinte al board-ului. Wass a ocupat poziția de SVP (EMEA și APAC) în cadrul Uber și a contribuit la dezvoltarea strategiei de business Glovo în ultimul an.

Glovo este o aplicație care îți permite să comanzi și să livrezi orice produs în perimetrul orașului în care te afli. La nivel global, aplicația are peste 1 milion de utilizatori și 5600 de parteneri. În Spania, serviciul este disponibil în zonele urbane în peste 21 de orașe, printre care Barcelona, Madrid, Valencia, Zaragoza și Sevilia. Glovo operează și în capitalele principale ale Europei și EMEA, precum Roma, Paris, Istanbul sau Casablanca și în 9 țări din LATAM, precum Brazilia, Argentina sau Panama. Glovo activează în acest moment în peste 61 de orașe din 17 țări din întreaga lume și urmărește expansiunea în noi orașe în următoarea perioadă.