Sosul Glenn de la KFC, disponibil în magazinele Lidl

0
373

Începând de astăzi sosul Glenn de la KFC va fi disponibil în magazinele Lidl în ambalaj de 325 gr. Produsul va fi uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs original KFC”.

Cu peste 8 milioane de unităţi vândute anual, sosul cu usturoi, unul dintre cele mai cunoscute produse ale KFC România, a fost lansat în exclusivitate pentru fanii din România, cu 20 de ani în urmă, odată cu intrarea pe piaţa românească a lanţului de restaurante KFC. Sosul este așadar un produs local, creat pentru a satisface apetitul românilor pentru usturoi.

„Sosul cu usturoi este cel mai bine vândut produs din portofoliul KFC România. Având în vedere rezultatele excelente, dar și numeroasele studii de piață care ne-au arătat interesul crescut al consumatorilor de a avea sosul acasă, decizia de a extinde businessul a venit firesc. Urmând aceeaşi reţetă clasică şi îndrăgită de consumatori, am dezvoltat un proiect pilot și un produs potrivit pentru piața de retail, care va fi disponibil în toate magazinele Lidl din întreaga ţară. Obiectivele noastre vizează extinderea către un alt segment de consumatori, integrarea produsului în noi obiceiuri de consum şi oferirea celui mai bun gust KFC, câtor mai multor clienţi, chiar la ei acasă.”, a spus Mark Hilton, Chief Executive Officer, Sphera Franchise Group, operatorul lanțului KFC.