Supermarketul online Sezamo a redus prețurile la 30 de produse de bază fără gluten, fără lactoză și fără zahăr, din categoria „Nutriție specială” la nivelul produselor de masă sau a oferit reduceri de până la 50%, în funcție de produs. Reducerile au fost făcute cu ocazia lansării categoriei, sunt susținute de către Sezamo, fără a afecta furnizorii, și vor fi valabile până la finalul verii.
Sezamo se va concentra acum pe creșterea gradului de conștientizare în rândul consumatorilor care sunt în situația de a urma diete stricte.
„Lansarea categoriei „Nutriție Specială” a fost extraordinar de bine primită de către clienți și asta se observă atât prin numărul de mesaje primite. Ascultăm activ și colectăm feedback pentru a îmbunătăți categoria prin adăugarea continuă de noi produse. E o bucurie să vedem că oamenii cu restricții alimentare care pierdeau mult timp căutând produsele de care au nevoie în mai multe magazine specializate, au acum o soluție simplă și găsesc totul în același loc: Sezamo”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.
Sezamo dublează numărul de produse cu preț redus
În urma reacției pozitive a clienților din prima săptămână de după lansarea noii categorii, Sezamo a decis dublarea numărului de produse cu preț redus din categoria „Nutriție Specială”, ajungând acum la 60. Este vorba despre produse din cele șapte categorii alimentare: fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, Keto, Dukan, superalimente și proteic.
La o săptămână de la reducerea semnificativă a prețurilor produselor de bază din categoria Nutriție Specială, vânzările pentru aceste produse s-au dublat, în timp ce pentru întreaga categorie au crescut cu 50% comparativ cu săptămâna anterioară.
Cele mai mari vânzări s-au înregistrat la produsele fără zahăr, în special băuturile răcoritoare, și la produsele fără lactoză. Acestea s-au vândut chiar și de patru ori mai bine decât în săptămâna precedentă.
În ceea ce privește numărul de clienți, acesta s-a dublat în cazul produselor cu prețuri plafonate, iar în cazul categoriei Nutriție Specială, numărul de clienți a crescut cu 30%.
„Avem capacitatea și oportunitatea de a schimba modul în care sunt stabilite prețurile la alimente pentru diete speciale și modul în care acestea vor fi disponibile pentru clienți. Acesta este răspunsul nostru la dezechilibrul tot mai mare al prețurilor dintre alimentele convenționale și cele de specialitate”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.
Supermarketul online Sezamo a lansat săptămâna trecută noua categorie, Nutriție Specială, care include peste 1.000 de produse în șapte subcategorii, dintre care peste 400 de produse de la 30 de branduri speciale sunt nou adăugate în ofertă. Astfel, Sezamo a devenit primul supermarket online care oferă clienților săi o gamă atât de largă de produse pentru diete speciale, livrate alături de produse alimentare și nealimentare, în trei ore de la plasarea comenzii sau la ora programată.
„Nutriție Specială” este o categorie creată în completarea ofertei din vechea categorie „Gustos și fără”, unde clienții regăsesc și produse disponibile până acum doar în magazinele specializate, de la branduri precum Benjamissimo, Alnavit, Amisa, Obio sau Roobar.
Sezamo este astfel un real one-stop-shop, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.
Supermarketul online oferă o selecție fantastică de peste 12.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Sezamo livrează cu mașini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră.
Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.
.