Segros Cash&Carry lanseaza in Romania doua marci proprii dezvoltate de TransGourmet

0
145

Retailerul cash&carry Selgros, unul dintre cei mai importanti operatori din comertul romanesc, lanseaza in premiera pe piata interna doua branduri proprii – Quality si Economy – dar si un catalog de prezentare a porotofoliului celor doua marci.

Quality si Economy sunt doua din cele patru branduri proprii dezvoltate de grupul TransGourmet pentru pietele in care acesta opereaza. Pentru moment, dintr-un portofoliul de peste 1.500 de articole disponibile la nivel international, produse alimentare si nealimentare, Selgros Cash&Carry Romania a adus pe rafturile sale o selectie de circa 100 de articole, toate fiind exclusiv produse alimentare dedicate revanzatorilor din horeca, in special.

Quality inseamna astazi, la nivel international, o gama de peste 1300 de produse inovatoare, cu o calitate similara cu cea a marcilor de top, disponibile insa la preturi competitive. Cu acest portofoliu, TransGourmet si-a propus sa acopere aproape toate nevoile companiilor din industria horeca. Produsele marca proprie Quality inseamna retete proprii dezvoltate de TransGourmet in colaborare cu furnizori auditati.

Din portofoliul brandului Quality, Segros Cash&Carry Romania a ales sa aduca pe rafturile magazinelor din tara noastra cateva articole precum: conserve de fructe si legume, otet balsamic, paste si orez, produse pentru mic dejun, deserturi si diverse sosuri pentru deserturi, ciocolata pentru cafea, mai multe sortimente de cafea si ceaiuri, bauturi racoritoare in ambalaje de carton.

Marca Economy inseamna calitate la un pret accesibil. Compania isi asigura revanzatorii de o calitate constanta, monitorizata atat de TransGourmet cat si de mai multe institute partenere.

 

Sub brandul Economy, Selgros a listat in rafturile sale conserve de fructe si legume, ulei de asline, paste, smantana pentru gatit, cafea, biscuiti, mai multe produse de panificatie si patiserie s.a.

 

 

Ambele branduri beneficiaza de ambalaje cu un desing atragator care sa crească vizibilitatatea la raft a produselor.

Pentru 2018 compania isi va dezvolta portofoliul de branduri proprii, fiind interesata si de parteneriate la nivel local.