Sbarro vrea sa deschida cel putin 30 de restaurante in urmatorii cinci ani, in Romania

Sbarro LLC, USA, unul dintre liderii pietei globale de fast serving, care detine peste 800 de restaurante in 33 de tari, a deschis primul restaurant din Romania in centrul comercial Bucuresti Mall, pe o suprafata de peste 230 de metri. Grupul are in plan sa deschida inca doua restaurante in Bucuresti pana la finalul acestui an, a doua lansare va avea loc in Mega Mall. In urmatorii cinci ani, Sbarro isi va mari reteaua din Romania la cel putin 30 de restaurante, in intreaga tara.

„Am studiat cu foarte mare atentie piata din Romania si am constatat ca segmentul de fast serving a inregistrat cresteri semnificative in ultimii ani si ca are inca un mare potential de dezvoltare. Suntem foarte increzatori ca produsele noastre vor cuceri rapid piata locala, mizam pe modelul nostru unic de business. Sbarro inseamna mancare proaspata de calitate, rapida si gustoasa, iar la noi aluatul de pizza este pregatit pe loc”, a declarat David Karam, CEO al Sbarro, LLC.

„Romanii iubesc mancarea buna servita rapid si cred ca Sbarro va avea succes pe piata pentru ca livreaza intr-un timp scurt nu numai produse gustoase, dar foloseste si ingrediente foarte proaspete, totul la preturi extrem de accesibile”, a declarat George Barbu, Brand Manager al Innovative Pizza Solution, compania care detine franciza Sbarro LLC in Romania.

Compania Sbarro a fost creata in 1956 la New York, SUA. In prezent detine peste 800 de restaurante in 33 de tari.

Articolul precedentUn model nou descrie decizia din spatele comportamentului online
Articolul următorTargul international Fruit Attraction Madrid va gazdui cu 20% mai multe companii decat la editia precedenta
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro