(P) Săptămânile Tranziției Alimentare. Carrefour și alți 11 parteneri, Împreună pentru mâine

Carrefour România organizează Săptămânile Tranziției Alimentare – „Împreună pentru mâine” și propune consumatorilor oferte speciale la produsele selecționate din gama proprie și de la alți 11 parteneri.

Astfel, încă din 17 septembrie până pe 30 septembrie 2020, Carrefour își invită clienții să susțină demersul tranziției alimentare și să aleagă produsele special semnalizate la raft, selectate din rândul sortimentației partenerilor săi locali și dintre produsele marcă proprie, Carrefour.

Produsele partenerilor au fost selectate pentru că respectă trei criterii ale tranziției alimentare, în viziunea globală Carrefour: sunt bune pentru planetă, bune pentru consumatori și au prețuri accesibile, în fiecare zi. Iar lista este în continuă creștere, pentru ca noi toți să mâncăm din ce în ce mai bine!

Marca proprie Carrefour: 100 de aditivi controversați au fost eliminați din rețete
Carrefour își dorește produse cât mai naturale, de aceea a eliminat din rețetele produselor marca proprie: coloranți, antioxidanți, conservanți, agenți de textură, etc. 11.000 de analize fizico – chimice și microbiologie și teste, au validat produsele în laboratoarele senzoriale. Totul pentru a oferi produse bune, realizate responsabil, la un preț convenabil.

Drag De România: produse fabricate 100% în România
Gustul adevărat și rețetele locale se regăsesc în produsele, marca proprie, Drag de România. Sunt produse fabricate 100% în România.

Filiera Calității: calitatea produselor este monitorizată, de la cultivare până la raft
Morcovi dulci și suculenți, cartofi cu gust și tradiție, somon proaspăt, carne de vită de cea mai înaltă calitate și alte bunătăți. Toate produsele din programul Filiera Calității sunt atent monitorizare și verificate periodic de experți. Carrefour se asigură că pe parcursul întregului proces, de la cultivare, la creștere și până în momentul în care produsele ajung pe raft, se respectă criteriile de calitate.

Carrefour Bio: fără substanțe artificiale sau care poluează
Bio, organic sau eco se traduce prin lipsa substanțelor chimice de sinteză în procesele de cultivare a plantelor și hrănirea animalelor. Peste 1000 de produse fără pesticide, fertilizanți și alte substanțe care poluează. Fără potențiatori de aromă, îndulcitori sau coloranți artificiali.

EcoPlanet și Les Cosmetique: ingredientele de origine vegetală și impact redus față de mediu
Produse care conțin ingrediente de origine vegetală, de calitate, oferă eficiență maximă, au preț accesibil și impact redus față de mediu. Sunt standardele de care a trecut fiecare produs.

Mai mult nu înseamnă mereu mai bine, așa cum o alimentație sănătoasă nu înseamnă mereu mai scump sau mai sofisticat. Dincolo de clișee, chiar suntem ceea ce mâncăm și alegerile pe care le facem când cumpărăm alimente influențează cum ne simțim noi și ai noștri, resursele proprii, locale și globale, comunitățile în care trăim, afacerile mari sau mici, Pământul.

În timp, alimentele au ajuns să “câștige” în numărul de ingrediente adăugând aditivi și, simultan, să piardă în gust, aromă sau culoare. Și, în uriașul mix de păreri, date, moșteniri culturale și stereotipuri, specialiștii în alimentație folosesc știința pentru a îmbunătăți alimentele și pentru a-și argumenta cercetările.

Vestea bună este că am recuperat ce s-a pierdut! Deși să îmbunătățească alimentația, fiind în același timp respectuoși cu mediul înconjurător, este o provocare majoră, Carrefour a avut viziunea, forța și angajamentul de a întreprinde acțiuni concrete pozitive în ceea ce privește ambalarea, protejarea biodiversitatii, alegerea ingredientelor, monitorizarea etapelor de producție.

Mai mult, acum 30 de ani, Carrefour a pornit la vânătoare de aditivi și de substanțe controversate și, în prezent, a ajuns să interzică nu mai puțin de 100 de aditivi din compoziția tuturor produselor din marca proprie (coloranți, antioxidanți, conservanți, agenți de textură etc.). Este un demers prin care compania urmărește să reconcilieze producția industrializată a unui bun alimentar pentru toți, exigențele privind siguranța alimentară, calitatea nutrițională și gustul, aroma, culoarea. Iar în 2018, gigantul francez a așezat tranziția alimentară în centrul strategiei sale, mobilizându-și angajații, partenerii agricoli și toți stakeholderii pentru ca alimentele sănătoase, de calitate, produse durabil să fie accesibile tuturor.


“Tranziția alimentară este o mișcare ce nu poate fi oprită. Consumatorii noștri își doresc ca “mâncarea sănătoasă” să fie accesibilă ca preț” a comunicat Alexandre Bompard, Chairman and Chief Executive Officer of Carrefour în cadrul Adunării Generale a Acționarilor din 14 iunie 2018.

Astăzi, un întreg ecosistem format din producători, furnizori, angajați, asociații, ONG-uri și consumatorul final, participă la tranziția alimentară alături de Carrefour. Pentru a celebra acest ecosistem de parteneri și pentru a consuma mai bine, Carrefour România vă invită, așadar, să descoperiți în toate magazinele și în Catalogul “Impreuna pentru maine” produsele proprii Carrefour și mărcile celor 11 parteneri (dintre cei 19 la nivel internațional prezenți în România) care s-au alăturat demersului, în perioada 17 – 30 septembrie 2020.

Articolul precedentKaufland România inaugurează magazinul cu numărul 134 al rețelei, la București
Articolul următorPenny deschide un nou magazin la Mediaș, în județul Sibiu
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.