Sano lansează Sano Maxima Perfume Collection

Sano lansează Maxima Perfume Collection, o gamă de balsamuri pentru țesături, creată de experți internaționali în parfumuri. Produsele sunt disponibile în rețelele comerciale: Metro, Cora, Selgros și Mega Image, DM, în magazinele tradiționale cu produse de curățenie, dar și online.

Cele 5 variante de balsam ultra concentrat în recipiente de 1 L sunt Soft Silk, Blue Blossom, Golden Sunset, Wild Pearl și Maxima Baby – testat dermatologic, dedicat pielii sensibile a bebelușilor.

Sano Maxima invită consumatorii să exploreze noua gamă de produse, inclusiv noul detergent pudră Maxima care curăță puternic și lasă un parfum de lungă durată, accesând link-ul: maxima.sanoromania.ro.


În România, SANO este prezent de mai bine de 15 ani și are un portofoliu de peste 400 de produse într-o varietate de categorii: articole de toaletă și igienă personală pentru adulți și bebeluși, produse de curățenie și mentenanță, detergenți pudră, lichizi și balsamuri de rufe, insecticide și pesticide, produse din hârtie și produse dedicate segmentului HoReCa și industrial. Fondat în 1965, SANO este liderul de piață în preferințele consumatorilor pentru produse de curățenie a casei și de igienă în Israel.

Grupul Sano deține în România brandurile de cosmetică Softcare, Careline și Natural Formula.
Sano este prezent și în social media:
• https://www.youtube.com/channel/UCP6vr7M_d71YhLeotz4X6-A
• https://www.facebook.com/SanoRomania
• https://www.instagram.com/sano_romania/

Articolul precedentCarrefour aniversează luna aceasta 18 ani de la deschiderea primului hipermarket în România
Articolul următorInvestiție de 5,3 milioane de euro în Centrul de servicii Altex din Brăila
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.