Carrefour aniversează luna aceasta 18 ani de la deschiderea primului hipermarket în România

Carrefour aniversează luna aceasta 18 ani de la deschiderea primului hipermarket în România, ocazie cu care lansează campania „Iubirea merită sărbătorită în fiecare zi!”, cu premii și experiențe inedite.

Pe aniversare.carrefour.ro sunt puse în joc 504 electronice și electrocasnice, 100.000 de vouchere de cumpărături în valoare de 10, 20 sau 30 de lei, și 3 mașini Mini Cooper.

Carrefour a pregătit pentru clienții săi un joc digital, „Aniversare18ani”, care poate fi accesat la aniversare.carrefour.ro, cu bonul primit de la casă, în oricare dintre magazinele din țară, sau folosind codul aniversar din mailul de confirmare comandă, în cazul cumpărăturilor de pe carrefour.ro.

În perioada următoare, caravana Carrefour va duce jocul digital în mai multe orașe ale țării, prin instalarea unor ecrane digitale în magazine. În acest fel, clienții Carrefour vor avea la îndemână un întreg univers digital și offline care să-i înconjoare cu mesajul campaniei și să-i răsplătească pentru fidelitate.

În funcție de punctajul obținut pe întreaga durată a campaniei, primii 180 de clienți se vor putea bucura de un concert privat online, susținut de Andra, special pentru ei.

Jocul este disponibil atât în varianta single player, cât și în sesiuni multiplayer, care adună la un loc mai mulți clienți și îi invită la o provocare live, de a organiza o petrecere virtuală cât mai mare. Aceeași tehnologie va fi folosită și la spectacolul Andrei din 6 iulie, de la Brăila.

Campania aniversară „Iubirea merită sărbătorită în fiecare zi” continuă parteneriatul de tradiție încheiat între Carrefour și Andra, care cuprinde concerte ale cântăreței programate atât în România, cât și în străinătate, dar și surprize pentru clienții retailerului, începând din toamna aceasta.
Andra a înregistrat o piesă, special pentru clienții Carrefour: „Iubirea e un refren!”.

Articolul precedentKaufland România a redeschis magazinul din Vatra Dornei într-un nou format
Articolul următorSano lansează Sano Maxima Perfume Collection
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com