RO Fruits & Vegetables Show, 20 noiembrie 2025

RO Fruits & Vegetables Show, eveniment de prestigiu în industria legumelor și fructelor proaspete, organizat de Modern Buyer, revine cu o nouă ediție programată să aibă loc la ZOOMA EVENTS Corbeanca, în data de 20 noiembrie 2025.

Cu o istorie de aproape 15 ani, RO Fruits & Vegetables Show reunește profesioniștii de pe tot lanțul valoric pentru o zi dedicată noilor tendințe de consum, inovațiilor și strategiilor de colaborare în domeniu:

  • Fermieri români;
  • Cooperative agricole;
  • Importatori și distribuitori de fructe și legume;
  • Producători din alte piețe europeneși din spațiul non UE;
  • Retaileri internaționali;
  • Retaileri locali;
  • Furnizori de soluții și servicii (inputuri, certificări, ambalaje și echipamente specifice, soluții logistice, de transport, asigurări, banking etc)

Structura evenimentului

  • Conferință

Prezentările speakerilor români și internaționali și dezbaterile de pe parcursul zilei vizează dinamica pieței din perspectiva producției, a trendurilor de consum, a performanței diverselor canale de retail. Bunele practici pentru creșterea competitivității producătorilor, oportunitățile generate de asocierea acestora, standardele de calitate și certificare sau planificarea producției completează agenda de subiecte.

  • Expo Hall

Evenimentul este și un excelent prilej de a intra în dialog cu producătorii, furnizorii de soluții și servicii diverse. Aceștia vor beneficia de spații de promovare în cadrul standurilor puse la dispoziție de organizatori.

  • Publicaţia specializată Legume-Fructe: Radiografia sezonului 2024-2025

O nouă ediție a publicației „Legume-Fructe: Radiografia sezonului 2024-2025” va fi lansată la eveniment. În peste 70 de pagini vom oferi date exclusive, analize sectoriale valoroase, interviuri cu fermieri, achizitori şi furnizori de soluţii şi servicii dedicate industriei, precum şi articole în care vom puncta noutăţile şi inovaţiile sezonului.

  • Networking

Sesiunile de business matchmaking reprezintă, de asemenea, unul dintre punctele tari ale evenimentului și pavează calea către încheierea de noi parteneriate comerciale.

Completează formularul de participare pentru înscrierea în audienţă!

Pentru a participa în auduenţă, vă invităm să completaţi formularul de înregistrare. Costul unui bilet de participare este de 200 de euro + TVA și include acces la lucrările conferinței, două pauze de cafea și networking, masă de prând, prezentările speakerilor și lista participanților.

Contactează-ne pentru a participa sau a rezerva un stand!

Informații despre condițiile de participare, dar și despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului sau despre achiziționarea unui stand de prezentare, puteți obține de la  Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro 0729.880.041 și Anca Marinaș 0745.054.086

Vom reveni, permanent, cu informații actualizate despre speakerii și partenerii evenimentului!

Cum a fost la edițiile trecute:

Ediția 2023 – Galerie Foto

Ediția 2024 – Galerie Foto

Articolul precedentMărcile private în segmentul salatelor ready to eat: sortiment, strategii și poziționări în retailul modern
Articolul următorTransavia lansează gama de produse Fragedo Crunch Your Lunch
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.