Rewe România a finalizat remodelarea a 170 de magazine Penny Market, în format Future Store

Rewe România a finalizat remodelarea a 170 de magazine Penny Market, în format Future Store, în toată țara, prin investiții în valoare de peste 120 milioane de lei. Procesul de remodelare a fost început în martie 2015 și s-a încheiat în luna noiembrie a anului 2018. Formatul Future Store a fost aplicat fiecărui nou magazin deschis începând din 2016, astfel că, în prezent, toate cele 236 magazine Penny Market din țară se prezintă în acest format.

Conceptul este realizat pe baza unor studii de piață și a avut ca scop principal îmbunătățirea experienței de cumpărare. Accentul este pus pe designul modern și elegant, experiența la cumpărături fiind îmbunătățită datorită reorganizării categoriilor de produse în așa fel încât să ofere mai mult spațiu alimentelor proaspete din categoriile fructe și legume, carne, pâine și patiserie, lactate. În plus, clienții beneficiază și de articole disponibile în variantă vrac, unde au fost adăugate noi sortimente de produse congelate, dulciuri și snacks-uri.

Alte îmbunătățiri aduse magazinelor Penny Market prin remodelarea în format Future Store au fost realizate prin instalarea unor sisteme noi de răcire, adăugarea unei camere frigorifice suplimentare pentru noile sortimente de produse, adăugarea vitrinelor asistate în magazinele care au permis astfel de intervenții, cât și schimbarea rafturilor, mobilierului, mașinilor de spălat pardoseala și a caselor de marcat.


Toate magazinele Penny Market prezintă certificarea ISO 50 001 care atestă respectarea celor mai înalte standarde privind practicile de sustenabilitate și eficiență în domeniul energetic.

Compania va continua să adapteze permanent rețeaua de magazine punând accent pe modernizarea design-ului, eficientizarea proceselor de organizare folosind noua tehnologie și, bineînțeles, dezvoltând gama de produse cu accent pe prospețimea și varietatea acestora.

“Vom continua să investim în îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru cei care aleg să viziteze magazinele Penny Market,” a declarat Daniel Gross, Director General Penny Market România.

Penny Market este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, în magazinele Penny Market la nivel național activează un număr de peste 4.300 de angajați.

Articolul precedentCinci lucruri de apreciat într-unul dintre primele magazine Auchan remodelate în Paris
Articolul următorTendințele anului 2019 în aromele alimentare în Europa
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com