Rețeaua Penny va încheia anul 2021 cu 301 de magazine în România

Discounterul Penny își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea a șase magazine în luna noiembrie. În luna decembrie mai sunt planificate încă șapte deschideri, astfel că retailerul va încheia anul cu 301 de puncte de vânzare.

Magazinul Penny din Fălticeni, județul Suceava, de pe Str. Oborului, are o suprafață de vânzare de 858.51 m2 și patru case de marcat.

Magazinul Penny din Tășnad, județul Satu Mare, de pe Str. Lacrămioarelor, nr. 26, are o suprafață de vânzare de 847.79 m2 și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 75 locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități.

Magazinul Penny din comuna Arbore, județul Suceava, are o suprafață de vânzare de 860.00 m2 și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 41 locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.

Magazinul Penny din Otopeni, de pe Str. Ștefan cel Mare, nr. 1-9 are o suprafață de vânzare de 847.85 m2 și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 51 locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități.

Magazinul Penny din Brașov, județul Brașov, de pe Calea București, nr. 98-100 are o suprafață de vânzare de 701.47 m2 și trei case de marcat.

Magazinul Penny din Târgu Cărbunești, județul Gorj, de pe Str. Trandafirilor, nr. 2 are o suprafață de vânzare de 858.35 m2 și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 75 locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități.

Designul noilor magazine este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.

În plus, noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunatațită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Penny este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.

Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 294 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.500 de angajați.