Rețeaua Penny se extinde cu două noi magazine

Penny România a deschis în luna ianuarie două magazine: unul în București și altul în Reghin, județul Mureș. Astfel, rețeaua Penny ajunge la un număr total de 278 de magazine.

Magazinul Penny din București, de pe Bulevardul Decebal, are o suprafață totală de 594 m2 și patru case de marcat. Cei 16 angajați îi așteaptă pe clienți la cumpărături de luni până sâmbătă în intervalul orar 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 și 20:00.

Cel de-al doilea magazin deschis în luna ianuarie se află în Reghin, județul Mureș și este situat pe Strada Vânătorilor, Nr. 26-28. Magazinul, cu o suprafață totală de 1.374 m2, dispune de 39 de locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități. Cei 17 angajați din noul

Penny îi așteaptă pe clienți la cumpărături de luni până sâmbătă între 7:30 și 21:00 și duminica între 8:00 și 20:00.

Ambele magazine sunt deschise în noul format Penny. Accentul este pus pe design, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.

Noile magazinele integrează toate elementele noii identități vizuale Penny Punct și ale noului concept de comunicare: „Economisim bani, nu dragoste”.

Penny este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny Market în România este alcătuită din 278 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din 5.000 de angajați.