cora introduce serviciul cora Pro, de comenzi pentru companii

Prezent pe piața românească din 2003, cora operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe.

cora România, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, lansează serviciul cora Pro pentru companii, cu avantaje pentru clienţii persoane juridice care cumpără din hipermarket. Printre acestea se numără alocarea unui asistent cora pe durata procesului de aprovizionare, modalități multiple de plată, reduceri și livrare gratuită pentru comenzi de peste 1.000 de lei.

Companiile pot alege dintr-o gamă vastă de produse, de la birotică și papetărie, curățenie și igienă, la produse alimentare proaspete și congelate și coșuri cadou. În cazul produselor persisabile, cora organizează transportul lor la temperatură controlată. În plus, există opțiunea de a comanda și produse care nu sunt listate în magazinul online.

Comenzile se plasează atât online, cât și prin e-mail. Astfel, clienții cora Pro pot opta să se înregistreze, momentan, online cu cont de client persoană fizică sau trimițând datele companiei la adresa de office, prin completarea unui formular.

După plasarea comenzii online, clienții trebuie să trimită numărul acesteia la adresa de e-mail indicată de cora, comanda urmând a fi pregătită pentru ridicare sau livrare în maximum 2 zile lucrătoare.

„Acesta este un serviciu gândit în detaliu pentru companii, de aceea întregul pachet propus include avantaje care simplifică procesul de aprovizionare. Faptul că ai la dispoziție o persoană dedicată din echipa cora, pe care o poți contacta în orice moment al procesului de aprovizionare, este categoric foarte util. Flexibilitatea condițiilor de plată este un alt avantaj, clienții putând opta pentru plata la termen, cash, card sau transfer bancar. Suntem convinși că marile și micile afaceri deopotrivă vor găsi în hipermarketul cora un aliat de încredere”, a declarat Patricia Ciolca, Manager Proiect cora PRO.

Angajații firmei și partenerii afacerii care optează pentru serviciul cora PRO pot beneficia, de asemenea, de carduri cadou pentru cumpărături.

În această perioadă, pentru comenzi de minimum 500 de lei (TVA inclus), este activată o reducere de 10% din valoarea primei comenzi, iar dacă valoarea acesteia depășește 1.000 de lei (TVA inclus), la reducerea de 10% se adaugă transportul gratuit oriunde în București, Constanța, Cluj, Ploiești, Bacău și Drobeta Turnu Severin. Pentru achiziții de minimum 1.500 de lei în aceeași lună se primește o reducere de 10% la valoarea totală a comenzilor.

În al doilea semestru al acestui an va fi disponibilă o secțiune online dedicată serviciului cora Pro.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în București, Constanța, Cluj, Bacău și Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online.

În plus, din 2020, serviciul coraExpress permite comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda cu livrare în mai puțin de 60 de minute. A fost lansată şi aplicaţia cora, pentru o experienţă îmbogăţită a consumatorului la locul de vânzare şi pentru o mai bună organizare a listei de cumpărături, dar şi a beneficiilor de fidelitate. Aceasta poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.