Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își continuă planul de extindere prin deschiderea a cinci noi magazine. Trei dintre acestea au fost inaugurate în săptămâna 21-27 noiembrie în orașele Ulmeni (județul Maramureș), Suceava și în Piatra Neamț, urmând ca miercuri, 30 noiembrie, să aibă loc două deschideri de magazine în localitatea Vlăhița (județul Harghita) și în orașul Panciu (județul Vrancea). Astfel rețeaua Penny atinge un număr de 323 magazine la nivel național.
Magazinul Penny din orașul Ulmeni, de pe Str. Petre Dulfu, nr 89, are o suprafață de vânzare de 853 mp. Acesta dispune de 48 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
Magazinul Penny din Suceava, de pe Calea Unirii, nr. 37, are o suprafață de vânzare de 1175.88 mp. Parcarea magazinului este prevăzută cu 49 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități.
Magazinul Penny din Piatra Neamț, de pe Str. Ștefan cel Mare, nr 5, are o suprafață de vânzare de 825.25 mp. Acesta nu dispune de locuri de parcare.
Magazinul Penny din localitatea Vlăhița, de pe Str. Gábor Áron, nr 49, are o suprafață de vânzare de 799.25 mp. Parcarea magazinului este prevăzută cu 55 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități.
Magazinul Penny din orașul Panciu, de pe Str. Nicolae Titulescu, nr 62A, are o suprafață de vânzare de 848.25 mp. Acesta dispune de 36 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 2 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
Clienții care vor vizita magazinele din Ulmeni, Suceava, Piatra Neamț, Vlăhița și Panciu se vor bucura de un design modern și accesibil, care reflectă evoluția strategică a retailerului PENNY în România. Aceasta se concentrează, printre altele, pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO.
În 2020, Penny și-a asumat obiectivul TripluRO, prin care își propune ca, până la finalul anului 2023, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazine să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în țară și să fie procesat și ambalat în țara noastră. 100% din produsele de carne proaspată de vită, pui și porc vândute în magazinele Penny sunt 3RO.
În ceea ce privește sesiunea de cumpărături, noul Penny înseamnă o zonă extinsă pentru produse proaspete, o semnalizare mult mai vizibilă a promoțiilor și a principalelor categorii de alimente, precum și o varietate de produse ready to eat, semipreparate, refrigerate sau congelate, potrivite pentru un stil de viață alert și mereu în mișcare.
Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, Penny a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.