PepsiCo anunță numirea lui Radu Berevoescu în funcția de General Manager & Senior Commercial Director East Balkans. Radu Berevoescu preia această funcție de la Adrian Lacătuș, care preia poziția de Senior Director Revenue Growth Management, PepsiCo Europe.
Radu și-a început cariera în PepsiCo în 2010 cu un rol local și a evoluat preluând poziții în Greater Balkans și Central Europe Greater Balkans FP&A (Financial planning & analysis).
În 2019, a devenit Finance Director East Balkans, coordonând departamentul financiar și contribuind la gestionarea companiei în perioada pandemiei. În anul 2021, Radu a preluat rolul de Organized Trade Director, unde a construit parteneriate strategice si a obținut creșteri ale cotei de piață în toate categoriile.
Numirea lui Radu Berevoescu în această nouă funcție coincide cu promovarea lui Adrian Lăcătuș în poziția de Senior Director Revenue Growth Management, PepsiCo Europe.
În acest nou rol, Adrian va fi responsabil pentru proiectarea și implementarea unui nou cadru de termeni comerciali conceput pentru a îmbunătăți eficiența și eficacitatea investițiilor comerciale PepsiCo în Europa.
În ultimii cinci ani, Adrian și-a construit o experiență impresionantă în Balcanii de Est, fiind recunoscut pentru conducerea sa axată pe oameni și promovarea talentelor interne, care a adus o creștere accelerată a cifrei de afaceri și o preferință tot mai mare a consumatorilor pentru brandurile PepsiCo.
În cadrul mandatului său compania a trecut printr-o serie de proiecte de transformare și digitalizare, cu o atenție deosebită pe zona de sustenabilitate.
Un exemplu în acest sens fiind lansarea pe scară largă a ambalajelor de tip rPet (ambalaje din plastic 100% reciclat) în portofoliul de băuturi sau susținerea continuă a fermierilor locali prin programul de agricultură sustenabilă al PepsiCo.
„Sunt încântat să preiau această nouă poziție, unde am oportunitatea de a influența în mod semnificativ și pe o geografie extinsă creșterea și dezvoltarea companiei într-un mod sustenabil. Prioritatea mea va fi dezvoltarea unei strategii europene de îmbunătățire a investițiilor comerciale, astfel încât să putem crea mai multă valoare pe termen lung pentru consumatorii și clienții noștri”, a declarat Adrian Lăcătuș.