Promenada Mall își extinde portofoliul cu branduri noi

Promenada Mall își își extinde portofoliul cu opt noi magazine pentru familie, îngrijire și frumusețe, modă, design, susținând totodată și antreprenorii locali.

Promenada deschide Mothercare & Early Learning Centre, un magazin specializat, cu un sortiment variat, de la produse de îngrijire, haine și până la jocuri menite să susțină dezvoltarea celor mici.

Cele mai noi tendințe în beauty pot fi găsite la My Geisha – celebrul lanț de parfumerii și produse de îngrijire, fondat de Denisa Tănase. Cu un format premium, acest magazin este organizat special pentru a oferi o experiență de cumpărături rapidă, cu raioane create în funcție de tipul de ten și de rutină și consultanți gata să ofere sfaturi.

Noul magazin Moon Glow aduce în România trendul internațional al produselor coreene de beauty, într-un spațiu ce oferă cel mai vast sortiment de produse de îngrijire personală, de la cele mai cunoscute branduri din Coreea.

Hub de stil vestimentar, Promenada își extinde portofoliul cu noul magazin Fashion Drop, într-un spațiu inedit, ce pune accent pe experiența de shopping prin integrarea unui decor realizat cu ajutorul tehnologiei avansate, ce proiectează elemente fantastice de imagistică într-o continuă mișcare.

Noutățile toamnei includ și deschiderea unui punct Tabac Xpress și extinderea centrului de wellness Vitality Asian SPA, ce oferă în acest moment 9 camere de masaj și terapeuți nativi din Bali.

Centrul comercial Promenada a lansat SPOT, aplicația mobilă ce recompensează clienții cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația SPOT poate fi descărcată gratuit din Google Play sau App Store.

Promenada Mall continuă programul Deschis: Pop-up Shop

Pentru a sprijini micii antreprenori români în căutare de spații comerciale, Promenada Mall continuă programul Deschis: Pop-Up Shop la Promenada Mall prin inaugurarea a încă trei noi magazine și îi invită în continuare pe cei interesați să se înscrie în program.
Parteneriatul cu Promenada Mall le va oferi acces la facilități speciale, acces la clienți noi și expertiză din partea specialiștilor de retail și marketing ai centrului comercial.

Acest program este unul continuu, iar antreprenorii locali interesați să aibă un spațiu de vânzare sunt invitați să aplice ușor, online.
Astfel, clienții Promenada sunt așteptați în noul magazin AZA Boutique, un shop tematic, axat pe obiecte de decor realizate în ediții limitate, în primul magazin al creatoarei de modă Kinga Varga și în Rembrandt Art Centre, un magazin-atelier cu produse de tip arts & crafts și workshopuri săptămânale pentru copii, tineri și adulți, precum ateliere de desen, pictură manga sau pictură pe haine.

Promenada găzduiește peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, în exclusivitate în România, LIU JO, GUESS, Musette, Intimissimi, Kultho, Bijuteria Teilor, grupuri de renume ca Inditex, cu brandurile Massimo Dutti, Oysho, ZARA, ZARA HOME, Bershka și Stradivarius, Peek & Cloppenburg, magazine pentru copii, de sport, frumusețe și timp liber.
Ofertei de magazine i se adaugă o gamă largă de servicii precum Asian Vitality SPA, FIT4U, The BAR Salon, Salon Yvonne, Floria, Needle Atelier de retuș, ECO CLEAN, Diamond Car Wash și o varietate de servicii bancare.

Articolul precedentPayU estimează plăți online de aproape 500 milioane de lei de Black Friday
Articolul următorOlympus a lansat ambalajul de lapte r-PET 100% reciclabil
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.