Profi devine primul retailer cu o rețea de 1.000 de magazine în România

Prin deschiderea magazinului cu numărul 1.000 din România, la Timișoara, și prin prezența în aproape 500 de localități, Profi Rom Food își întărește poziția deja consacrată ca rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România.

Profi Rom Food, retailerul deţinut de fondul de investiţii Mid Europa, care operează pe plan local supermarketurile şi magazinele de proximitate Profi, Profi City şi Loco, şi-a bugetat investiţii de 100 de milioane de euro pentru dezvoltare, având în plan atât deschiderea de noi magazine, cât şi remodelarea celor vechi.

Urmărind tendinţele din retailul european, Profi testează în continuare noi modele de expunere a mărfurilor şi chiar restructurarea ofertei de produse. Rezultatele acestor testări se vor regăsi în nou-remodelatele magazine care beneficiază şi de un alt mod de expunere la raft, de iluminat mai prietenos etc.

Referitor la recordul de a fi devenit prima rețea cu mai mult de 1.000 de magazine din România Daniel Cîrstea, directorul general al magazinelor Profi, a declarat:
“Le mulțumim clienților, partenerilor și fiecăruia dintre cei peste 16.000 de membri ai echipei noastre pentru că au făcut posibil acest record și îi asigurăm că vom continua să aducem bucurie în fiecare casă, în cât mai multe localități.”

Politica de expansiune a retailerului vizează deschiderea în fiecare an a unui număr cel puţin egal de magazine, cu cel din anul anterior, cu precădere în format Standard şi City. În 2018, Profi a inaugurat 230 de magazine.

Cu ocazia inaugurării magazinului Profi cu numărul 1.000 în cartierul timișorean Giroc, în luna mai, furnizorii și consumatorii au fost invitați să participe la trei zile de festival în Piata Libertății din Timișoara, unde au fost proiectate instalații cu flori și au fost organizate seri de concerte.

Totodată, participanții la evenimentele organizate de Profi la Timișoara s-au bucurat de proiecții de video mapping care, cu ajutorul HTC Vive, le-au oferit șansa de a experimenta realitatea virtuală. Nici cei mici nu au fost uitati, pentru ei au fost organizate activități atractive specifice vârstei lor.

Inaugurarea magazinului Profi cu numărul 1000, la Timișoara, în prezența managementului general al companiei.

În perioada 17 mai și 23 iunie, în magazinele din rețea se desfășoară campania “Profi înflorește pentru tine!”, în cadrul căreia care se vor câștiga 10 mașini Renault Captur și 20.000 de vouchere de cumpărături de câte 30 și 50 de lei. Consumatorii care pun în coș cumpărături de minimum 30 de lei vor putea afla pe loc, scanându-și bonul la infochioșc, dacă au câștigat vreunul dintre aceste premii.