Produsele speciale pentru afectiuni si diete cresc vanzarile magazinelor online specializate

Diabeticii, persoanele care sufera de intolerante alimentare, afectiuni digestive, renale, alergii sau cei care pur si simplu au adoptat un stil de viata mai sanatos pot avea o masa festiva de Sarbatori la fel de bogata ca restul familiei. Magazinele specializate si rafturile retailerilor ofera o gama variata de produse speciale pentru diete in perioada premergatoare sarbatorilor de Paste. “Ca in fiecare an, in perioada Pastelui incercam sa ne imbogatim si sa ne difersificam cat mai mult stocul de produse specifice acestei Sarbatori. Astfel, indiferent daca sufera de diabet, au intoleranta la gluten, contraindicatii in ceea ce priveste consumul de zahar sau pur si simplu vor sa manance mai sanatos, clientii nostri vor putea avea la masa de Pasti cozonac, pasca, paine, prajituri si alte preparate traditionale fara gluten sau fara adaosuri de zahar, cat si o gama variata de ingrediente cu ajutorul carora isi pot pregati felurille de mancare preferate”, a declarat Maria Martac, director general al AlimenteSpeciale.ro.
Potrivit acesteia, de Paste romanii arata un interes destul de crescut pentru dulciuri, in topul vanzarilor regasindu-se prajiturile, ciocolata, painea, mixurile speciale de faina fara gluten, dulciurile fara zahar, condimentele, indulcitorii, fructele uscate, sucurile bio, berea fara gluten, dar si produsele speciale pentru cadouri precum sunt ciocolata cu mesaj, fructele invelite in ciocolata, specialitatile gourmet, cutiile de cadouri cu fursecuri si diferite sortimente speciale de cafea.

Vanzari mai mari cu 25% inainte de Paste
Vanzarile din aceasta perioada inregistreaza o crestere semnificativa inainte de Paste, cele mai mari diferente fiind sesizate nu atat in valoarea cosului de cumparaturi, cat in volumul si diversitatea comenzilor primite.
“Din experienta anilor trecuti, clientii nostri sunt destul de entuziasti in perioada Sarbatorilor Pascale, acest lucru fiind vizibil atat in ceea ce priveste volumul de vanzari, cat si in comportamentul de consum. Astfel, chiar daca valoarea cosului mediu de cumparaturi nu inregistreaza o crestere spectaculoasa, ramanand aproximativ la acelasi nivel (150-200 RON), vanzarile cresc cu pana la 25% comparativ cu lunile trecute”, a subliniat Maria Martac.
De asemenea, potrivit reprezentantei companiei, in aceasta perioada se observa schimbari si la nivelul continutului cosului de cumparaturi, majoritatea clientilor optand pentru produse mai variate si mai diferite fata de cele pe care le comanda in mod obisnuit.
AlimenteSpeciale.ro este un magazin online specializat care comercializeaza o gama variata de alimente si suplimente nutritive destinate copiilor sau adultilor cu programe speciale de nutritie (alimente fara gluten, hiperproteice, dietetice, suplimenti energetici, produse bio, organice, vegane, alimente fara lactoza sau iod etc.) sau interesati de un stil de viata cat mai sanatos. Lansat in 2012, magazinul pune la dispozitia clientilor o gama de peste 3.000 de produse, printre acestea numarandu-se atat alimente si aparate cu indicatie clara pentru diverse afectiuni medicale (diabet, boala celiaca, intoleranta la lactoza, malnutritie, fenilcetonurie etc.), cat si paste, amestecuri de faina, seminte, batoane, uleiuri, ceaiuri, condimente, suplimente energetice si nutritive etc.

Articolul precedentMega Image continua sa se extinda in Ilfov si depaseste 200 de supermarketuri
Articolul următorStudiu: Peste 60% dintre romanii care fac cumparaturi online sunt barbati
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.