Produse de îngrijire organice pe platforma MyOrganic.ro

Interesul consumatorului român pentru produsele de îngrijire organice a crescut, dar piața din România nu ține pasul cu cerințele celor care își doresc produse naturale, cu ingrediente tradiționale și arome naturale. Platforma MyOrganic.ro vine în întâmpinarea acestei nevoi cu o ofertă de produse organice, la prețuri competitive, certificate din punct de vedere al calității. Produsele selecționate nu conțin adaosuri de sinteză și provin din plante crescute fără pesticide, fertilizatori, ori din organisme modificate genetic.

MyOrganic.ro și-a propus să contribuie la educarea consumatorilor prin oferirea de informație de calitate publicată regulat pe blogul propriu, ajutând astfel cititorii să facă diferența dintre „organic” și „convențional”. Astfel, cosmeticele organice sunt produse 100% naturale, iar ingredientele din compoziția lor au fost cultivate organic (fără îngrășăminte, pesticide, fertilizatori etc.) și sunt extrase prin metode naturale.

Vânzările online au crescut semnificativ în ultimii 2-3 ani, deși preferința consumatorilor români înclină încă spre cumpărarea produselor cosmetice clasice din magazinele mari de retail, urmate de farmacii și saloane de înfrumusețare.

Deși producătorii români au produse competitive ca preț și calitate, comparative cu cele produse la nivel internațional, o mare parte din cosmeticele organice prezente pe piața autohtonă sunt de produse de import. MyOrganic.ro își propune să identifice și să atragă cât mai mulți producători români cu game de produse curate, naturale, organice și benefice pentru organism.

Îngrijirea pielii este, de departe, sectorul cel mai bine reprezentat în piața globală a cosmeticelor organice, care este preconizată să ajungă la un procent de creștere de 30% în 2024. Această categorie este urmată în opțiunile consumatorilor de produsele cosmetice de îngrijire a părului.

 

 

 

Articolul precedentPizza Hut Delivery lansează noua campanie Special 5
Articolul următorLidl va deschide un magazin de 1.300 m² în Chiajna, Ilfov
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro