ProBiz, asociația retailerilor din Republica Moldova, prezentă la conferința Diferențiere și inovație în Retail și FMCG

0
375

Victor Durleșteanu, Președintele Asociației Patronale a Subiecților Comerțului Interior “ProBiz” se alătură vorbitorilor din Panelul I al conferinței Republica Moldova: Diferențiere și Inovație în Retail și FMCG ce va avea loc pe data de 7 Iunie 2018 la Chișinău.
Președintele ProBiz va vorbi despre proiectele inițiate de asociația retailerilor din Republica Moldova în scopul creșterii competitivității membrilor dar și despre cele mai mari provocări legislative ale jucătorilor din industrie.
Unul dintre cele mai importante proiecte inițiate de ProBiz este elaborarea unui Cod de Bune Practici, sub forma a 11 principii de bune practici pe lanțul de aprovizionare cu produse alimentare dintre comercianți și furnizori. Din 2017, ProBiz este un partener activ de dialog cu autoritățile statului, antreprenorii din retail având astfel acces la dezbaterile comisiilor parlamentare unde se expun propuneri, opinii, amendamente asupra inițiativelor legislative specifice comerțului interior.

Conferința organizată de Modern Buyer la Chișinău este un prilej de a prezenta, prin prisma raportului cu tema “Harta Retailului Modern din Republica Moldova”, o imagine a expansiunii companiilor de retail în 2017 și în primul trimestru din 2018 precum și a principalelor direcții de investiții din această industrie pentru 2018.

Tot în prima parte a evenimentului am invitat un reprezentant din partea Nielsen, lider global în furnizarea de informații cu privire la ceea ce urmăresc și achiziționează consumatorii din peste 100 de țări. Iulia Pencea, consumer Insights Leader Balkans în cadrul Nielsen, va vorbi despre „Nevoile cumpărătorilor, în centrul procesului de management al categoriilor”, lansând cu acest prilej și o provocare: Raftul tău reflectă nevoile cumparatorilor? Invitata noastră va vorbi despre știința din spatele raftului ideal: cum îl construim pornind de la nevoile clienților, care este rolul categoriilor în magazinul tău ș.a. Nu în ultimul rînd, Iulia Pencea va prezenta concluziile preliminare ale raportul Shopper Trends Republica Moldova, rezultate în premieră despre topul retailerilor prin ochii cumpărătorilor, obiceiuri de cumpărare și vectori de categorie.

Lista speakerilor va fi completată în perioada imediat următoare cu alți invitați din Republica Moldova dar și din alte piețe.

Pentru al patrulea an consecutiv, Modern Buyer reunește la aceeași masă jucătorii din industria de retail și FMCG din Republica Moldova într-un eveniment dinamic ce oferă acces la proiectele de inovație și diferențiere relevante pentru profesioniștii din cele două industrii.
Evenimentul din data de 7 Iunie 2018 este format din mai multe componente: dezbateri în plen, sesiuni de matchmaking și expo hall. La editia din 2018 sunt așteptați circa 200 de participanți din rîndul rețelelor de retail modern din Republica Moldova, rețele de benzinării, magazine specializate, dar și factori de decizie din rîndul producătorilor și furnizorilor de produse alimentare și nealimentare, al distribuitorilor în retail și horeca, importatorilor de produse fmcg, companiilor de logistică și transport ș.a.

Participă la eveniment!

Pentru detalii referitoare la modalitatea de înscriere la eveniment, vă rugăm contactați redacția Modern Buyer: Maria Hurduc – maria.hurduc@modernbuyer.ro, Aurelia Grigorescu – aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro
Telefon: 0729 880 041, 0767.11.88.33

Vezi ediția din 2017 a conferinței

“Retailul modern in Republica Moldova”, editia a III-a: Climatul de consum si surse de crestere