Danone România a lansat pe piață iaurtul Activia Mango Cereale

0
313

Danone România a lansat pe piață iaurtul Activia Mango Cereale. Sortimentul completează gama Activia Cereale Integrale. Noul produs poate fi parte din micul-dejun, poate fi consumat în pauzele dintre mese ori ca o gustare ușoară de seară. Așa cum îi spune și numele, iaurtul conține cereale și bucăți de mango.

„Produsele Activia sunt create din ingrediente bine selecționate, pentru a oferi opțiuni de gustări în viața noastră cotidiană. Noul Activia Mango Cereale contribuie la diversificarea alegerilor din gama pusă la dispoziția consumatorilor noștri, printr-un iaurt cremos și delicios. Iaurtul este, în general, un produs recomandat pentru meniul zilnic, iar atunci când putem alege dintr-o varietate de mixuri de cereale și fructe, este mult mai ușor să găsim, de fiecare dată, o opțiune pe gustul nostru.”, a spus Lavinia Barbu, Brand Manager Activia România și Bulgaria.

Alături de Activia Mango Cereale, din gama Cereale Integrale fac parte și Activia cu Musli și Piersici, Activia cu Nuci și Ovăz, Activia cu Musli, Activia Multicereale, Activia Musli și Căpșuni.

Activia este brandul de lactate proaspete numărul unu la nivel mondial, fiind consumat în 70 de țări, de pe 5 continente. Activia se produce în fabrica de iaurt Danone din București și a fost lansat pe piața românească în anul 2001, în prezent având un portofoliul cu peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus ActiRegularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și gama de mic dejun, cu topper de cereale.