Primul abonament la bere artizanală din România

www.biart.ro/NeluPlaton

Compania VP Craft Industries, care operează conceptul The Beer Institute, lansează primul abonament la bere artizanală din România. Iubitorii de bere din toată țara se vor putea abona la acest serviciu și vor primi, o dată pe lună, un kit de degustare cu bere artizanală românească.


Fiecare abonat își creează online un cont de utilizator, care conține nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon și adresă de livrare, precum și tipul de abonament. Prețul unui kit lunar de degustare este de 120 de lei, iar transportul pe tot teritoriul României este inclus. Plățile se vor face online. Dacă alege opțiunea de abonament anual, în valoare de 1.440 de lei, abonatul primește 13 kituri (12+1). Ca promoție de lansare, orice persoană care se abonează până la data de 1 februarie 2020, beneficiază de două kituri gratuite (12+2).

Kitul lunar de degustare poate fi oferit și cadou prietenilor, angajaților sau colaboratorilor, iar opțiunile sunt de o lună (120 lei), trei luni (360 de lei), șase luni (720 de lei) și un an întreg (1.440 lei). Plățile se fac anticipat, iar pentru a primi kitul în luna abonării, subscripția trebuie efectuată până pe data de 10, care este data de referință pentru debitarea cardului bancar.

„În fiecare lună, vom face o selecție a celor mai noi beri care se lansează în România și le vom reuni într-un kit care poate fi comandat direct acasă. Vom livra o experiență completă, formată dintr-un ambalaj spectaculos, trei stiluri diferite de bere artizanală (câte două din fiecare sortiment) și cartonașe de colecție cu informații despre fiecare stil de bere în parte: ingrediente, timp de fermentare, parametri de producție, sugestii de consum și asociere cu preparate culinare”, a declarat Adina Mugescu, Director General și cofondator al companiei VP Craft Industries SRL.

„Pe parcursul anului 2019 s-au lansat peste 200 de sortimente diferite de bere artizanală românească, iar peste 100 dintre acestea au fost beri experimentale – s-au produs o singură dată. Berea artizanală este produsă în loturi mici (1.000-2.500 de sticle), așa că mulți dintre consumatori n-au reușit să le încerce pe multe dintre ele. Iubitorii de bere care se vor abona pentru a primi kitul de degustare, vor primi într-un an 36 de stiluri diferite de bere, atent alese doar dintre noutăți. Experiența oferită este astfel una completă, cu accent pe educare și experimentare“, a declarat Andreea Săraru, cofondator al The Beer Institute.

The Beer Institute este primul concept de retail, dedicat exclusiv berilor artizanale românești. În prezent, sunt deschide două magazine de specialitate în București, în Calea Dorobanților 31-33 și Calea Floreasca 111-113, Agora Floreasca, etaj 1, care vând peste 240 de stiluri diferite de bere de la peste 50 de producători locali.

Articolul precedentParmafood introduce noua gamă de produse Flying Goose, cel mai mare brand de sriracha din lume
Articolul următorEmilia Bor, managerul companiei de distribuţie Elboris, completează lista vorbitorilor la „Retail & Horeca Distribution”
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com