Piața produselor de îngrijire pentru copii mici a crescut cu circa 5% în primul semestru din 2018

0
86

Superfood Company, importator și distribuitor de produse pentru bebeluși, estimează că piața produselor de îngrijire a copiilor mici a crescut cu 5% în primul semestru (S1) din 2018, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Superfood a încheiat S1 cu vânzări în valoare de aproximativ 11,5 milioane de euro (54 milioane lei), mai mari cu 7% față de S1 2017. Baby Nova a fost gama cea mai bine vândută din portofoliul companiei în S1 2018. Aceasta cuprinde o varietate de suzete, biberoane, tetine şi accesorii.

Compania fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler, continuă astfel tendința ascendentă conturată în primul trimestru al anului, precum și investițiile în consolidarea afacerii prin dezvoltarea mărcilor aflate în portofoliu. Investițiile aferente celui de-al doilea trimestru (T2) din 2018 se ridică la circa 300.000 euro (1,5 milioane lei), totalul sumei investite în S1 2018 ajungând astfel la aproximativ 537.000 euro (2,5 milioane lei).

„Am încheiat primul semestru al anului cu afaceri în creștere, așa cum prognozam. Sunt bucuros că în 2018 Superfood Company a reușit să își majoreze vânzările cu 7%, procent aflat peste nivelul de creștere a pieței pe care activăm, ceea ce înseamnă că ne-am mărit cota de piaţă, nu doar că am urmat o tendință. Sunt încrezător că această evoluție bună va continua și în următoarele șase luni, dar e greu să facem estimări deoarece piața produselor pentru copii, deși este stabilă în acest moment, este plină de provocări”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Printre factorii de natură să influențeze pozitiv evoluția pieței Dărăban menționează un mediu economic predictibil în care toate deciziile să fie argumentate solid, precum și creșterea responsabilității individuale la locul de muncă. Potrivit reprezentaților Superfood Company, dezvoltarea pieței ar putea fi încetinită de tulburările social-politice care se materializează prin fluctuații de curs valutar, creșterea dobânzilor care afectează puterea de cumpărare și decizia românilor de a-și întemeia o familie şi implicit de a avea copii.
În următoarele luni, Superfood are în plan continuarea investițiilor, precum și extinderea depozitului central situat în București, în zona Pantelimon.

Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află pe Șoseaua de Centură, la 15 km de centrul Bucureștiului, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara.

Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, canalele de comerț tradițional. Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.