Ne face plăcere să semnalăm prezența unei audiențe formate din peste 150 de participanți la evenimentul Retail & HoReCa Distribution, organizat de Modern Buyer, în data de 29 septembrie 2022, la Brașov. Reprezentanții a peste 30 de companii de referință, din sectorul de distribuție FMCG, în retail și HoReCa, și-au dat întâlnire la Brașov.
La lucrările conferinței și-au anunțat participarea delegații companiilor: Amigo Intercost, Aquila, BDG/ Tribeca, CBA Partners, CLD WIT, Crizantema, DAGMAR, Dersidan, Diana Supermarket, Dinamica, Distrib Brasov, Duo Distribuție, Duo Ekart, El Boris, Exflor, Geraico Prod Com, Intercompany, Luzan, Macromex, Nasticom, Niemand, Nitela, Oblio Discounter, Parmafood Group Distribution, Potpuriu, Prosoft, Punctual Comimpex, Rolicom, Roxana Distribution, Safeway, Simba Invest, Slik, Vlad Exim.
Aflat la ediţia cu numărul VII, „Retail & Horeca Distribution” este un eveniment de referinţă pentru comunitatea de antreprenori şi manageri din industria de distribuţie în comerţul tradiţional şi Horeca, precum şi pentru furnizorii de serviicii conexe pentru sector.
Semnalăm, de asemenea, participarea, în calitate de parteneri a următoarelor companii: SoleMizo, Cafea Fortuna, Băneasa, Transart, Bunge România, Danone, Gyermelyi, Gama& Gama, Transilvania Nuts, Hell, INAQ Consulting, Grande Dolceria, Maria Group, Imark Sistem, Chateau Vartely, Purcari, Asconi, Domeniile Davidescu, Sălcuța, Maurt, Bilbor și Rădăcini.
Structura evenimentului Retail & HoReCa Distribution
Conferință – Fiecare ediție aduce în atenția participanților informații relevante, cu privire la: dinamica industriei de distribuţie în TT şi HoReCA, factorii macro-economici care influențează dezvoltarea acestor businessuri, strategiile și planurile de viitor ale jucătorilor, trenduri ale industriei, modele de colaborare producător-distribuitor-comerciant.
Tema centrală a panelului de discuţii dedicat antreprenorilor din sectorul de distribuție este Managementul costurilor – Strategia de succes pentru anul 2022.
Actorii din industria de distribuţie resimt de câţiva ani o încetinire a ritmului de creştere al businessului. Dezvoltarea companiilor din sector este frânată şi de creșterea costurilor diverse (energie, costuri de întreţinere, combustibili, costuri salariale ş.a.).
Pornind de la această stare de fapt, companiile sunt tot mai preocupate de un bun management al costurilor, care reprezintă mai mult decât un simplu control al cheltuielilor. La ediţia din acest an a conferinţei, împreună cu reprezentanţii sectorului de distribuţie, vom oferi exemple despre cum să faci un management eficient al costurilor pentru a rămâne competitiv pe piaţă.
Speakerii din rândul distribuitorilor ne vor împărtăşi principalele îngrijorări şi vulnerabilităţi, riscurile analizate şi soluţiile adoptate pentru un control eficient al costurilor.
Expo Hall – spațiu expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional, dar și operatorilor HoReCa.
Expozanții vor beneficia de standuri personalizate, unde vor organiza prezentări de produse și unde își vor invita partenerii prezenți la eveniment.
Cină de afaceri – În seara de 29 septembrie 2022, Modern Buyer va oferi participanților cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare în business.
Aşteptăm şi la ediţia din 2022 un număr de peste 150 de participanţi, din diverse regiuni ale țării, evenimentul desfăsurându-se pe durata întregii zile.