Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, se alătură ediției din acest an a conferinței Retail & Horeca Distribution în calitate de Partener de Hidratare.
Evenimentul ce reunește o importantă comunitate a managerilor și antreprenorilor din sectorul de distribuție și supply chain, dar și furnizori FMCG și furnizori de soluții pentru aceste industrii este organizat de Modern Buyer în data de 26 septembrie 2024, la Hotel Qosmo, Brașov.
Perla Harghitei are în portofoliu brandurile Perla Harghitei și Tiva Harghita, disponibile consumatorului în variantele plată, carbo și ușor carbo, în toate lanțurile de distribuție cunoscute. Compania a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 30,5 milioane de euro, în creștere cu 20% față de anul precedent. Creșterea volumului de unități vândute a fost de 19%, potrivit bilanțului companiei pe anul 2023.
Compania, care a anunțat un plan de investiții multianual de 40 de milioane de euro în vara anului trecut, estimează că ritmul susținut de creștere se va menține și în 2024. Potrivit managementului companiei, segmentul de sticlă returnabilă rămâne unul strategic, Perla Harghitei intenționând să extindă rețeaua de distribuție și investițiile operaționale viitoare.
Despre eveniment
Cu fiecare ediție, Retail & Horeca Distribution a devenit un punct de referință ferm în calendarul profesional al antreprenorilor și managerilor din industria de distribuție și supply chain management, iar ediția din acest an nu face excepție. Analiza sectorială unică ce înglobează cifre cheie de la cei mai mari 100 de distribuitori în retail și HoReCa va aduce informații valoroase și o radiografie a dinamicii acestui sector.
Antreprenori de top vor prezenta modelele de afaceri și modul în care ele influențează eficiența și competitivitatea lanțului de aprovizionare. Live Polls & Survey despre prioritățile anului 2025, zona expo hall cu degustări și prezentări de produse, cina de afaceri din seara de 26 septembrie sunt alte câteva ingrediente ale unei ediții aniversare, care-și propune să consolideze colaborarea între producători, distribuitori și alți actori din lanțul de aprovizionare.
Componente eveniment
- Conferință – Dezbateri în plen 09.30 – 16.00;
- Expo Hall – spațiu expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional, dar și operatorilor HoReCa;
- Cină de afaceri – cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare în business.
Participă la eveniment
Informații despre înscrierile la cea de-a X-a ediție a Retail & Horeca Distribution, dar și despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului sau despre achiziționarea unui stand de prezentare, puteți obține de la colegii noștri: Andrada Bercaru – andrada.bercaru@modernbuyer.ro și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) prin telefon la 0721.049.190 și 0729.880.041.