PepsiCo a lansat Doritos Flamin’ Hot în România, ca răspuns la numeroasele cereri ale consumatorilor, exprimate în social media, care și-au dorit să experimenteze celebra aromă picantă, cunoscută și apreciată în alte țări.
Doritos Flamin’ Hot este fabricat local la fabrica PepsiCo din Popești, utilizând porumb 100% cultivat în România. Această localizare a sursei de porumb pentru produsele din tot portofoliul Doritos nu doar că sprijină agricultura locală, dar are și un impact pozitiv asupra mediului, reducând emisiile de CO2 cu până la 1.900 de tone metrice anul și scurtând distanțele de transport cu aproximativ 1.400.000 de kilometri, comparativ cu aprovizionarea din altă țară europeană.
„Lansarea Doritos Flamin’ Hot în România este o dovadă a promisiunii noastre de a oferi produse inovatoare și îndrăznețe, care să răspundă preferințelor consumatorilor noștri. Suntem încântați să aducem această aromă emblematică în portofoliul nostru și să oferim consumatorilor români o experiență de gust unică și intensă ,” a declarat Vlad Vlădescu, PepsiCo East Balkans Snacks Marketing Manager.
Doritos Flamin’ Hot este deja disponibil în magazinele din România și, în câteva zile, se va da startul oficial campaniei de comunicare pentru promovarea acestui nou produs. Totodată, compania a anunțat că în perioda următoare vor fi pregătite și alte surprize spicy pentru consumatorii săi, menținând spiritul îndrăzneț care definește brandul Doritos.
Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.
Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.