Carrefour România a inaugurat două hipermaketuri în Constanța: un magazin este amplasat în centrul comercial City Park (Bulevardul Alexandru Lăpușneanu 116C), iar cel de-al doilea magazin se află în cartierul Brătianu (str. Cumpenei 2). Ca urmare a integrării magazinelor Cora de format mare în universul Carrefour, rețeaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel național. Trei dintre acestea sunt localizate în municipiul Constanța.
Situat în incinta centrului comercial City Park, Bulevardul Alexandru Lăpușneanu 116C, Carrefour City Park este deschis de luni până duminică, între orele 07:00 – 23.00. Acesta dispune de o suprafață de vânzare de peste 5.000 mp și susține dezvoltarea comunității locale, prin cele 146 de locuri de muncă.
Magazinul Carrefour Brătianu este amplasat în incinta centrului comercial Supernova, str. Cumpenei 2, și are un program de funcționare de luni până duminică, între orele 07:00 – 23.00. Hipermarketul dispune de o suprafața de vânzare de aproximativ 6.000 mp și este pus în mișcare de o echipă formată din 163 de persoane.
„Clienții noștri vor găsi în incinta noilor magazine o selecție generoasă, de peste 43.000 de produse, printre care și bine cunoscute produse dobrogene, de la furnizori locali, dar și o mulțime de delicatese internaționale”, a declarat Crinu Aldea, Integration Project Director, Carrefour România.
Noile magazine deschid poftele Constanței cu produse proaspete, de la producătorii locali, și cu cele mai reprezentative produse din portofoliul retailerului: https://lp.carrefour.ro/campanii-constanta/
● Legume si fructe de sezon de la Cooperativele Agricole din Vărăști, Brezoaele și Fierbinți sub eticheta Grădina Noastră, precum și de la producători locali, precum „Ferma Kotys” (legume de sezon) sau „Malina Fresh” (legume, verdeață);
● Lactate fabricate din ingrediente naturale de către producători locali și regionali „Elda Mec” cu brandul Elda;
● Mezeluri pregătite după rețete tradiționale de către producătorul regional „Carniprod”;
● Produse de brutărie, realizate în laboratoarele proprii de către specialiștii Carrefour;
● Dulce și produse de cofetărie, inclusiv tradiționale, de la cofetăria „Crizantema”;
● O sortimentație bogată de produse BIO, pentru o alimentație echilibrată.
Mai mult, clienții au acces la o gamă extinsă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării.
În plus, magazinele includ în ofertă și produse marcă proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cât și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection). Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand (inter)național și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.
Oferta magazinelor cuprinde și produse din fosta ofertă Cora, apreciate de clienți pentru calitatea lor deosebită. Pentru Carrefour Brătianu un exemplu ar fi carmangeria tradițională, de unde clienții pot achiziționa produse din carne de porc și vită, proaspăt tranșate, carcase cu origine România. Totodată, clienții au la dispoziție o varietate de produse locale, preparate sau afumate. În ambele hipermarketuri Carrefour inaugurate astăzi în Constanța, va fi disponibilă în continuare sortimentația de brutărie și cofetărie tradițională, produsele fiind preparate de profesioniștii Carrefour.
În ceea ce privește produsele non-alimentare, în ofertă se regăsesc articole din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.
Ca parte din procesul de remodelare, Carrefour extinde beneficiile din programul Act for Good și la nivelul noilor magazine din Constanța. Disponibil în aplicația Carrefour, clienții pot acumula puncte de loialitate ce pot fi utilizate ca monedă de schimb pentru a beneficia de discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.
Mai mult, din 11 iulie, clienții vor putea accesa produsele din magazinul fizic nu numai prin intermediul aplicației și al site-ului carrefour.ro, ci și al platformelor partenere BRINGO, Glovo și Tazz.
În linie cu viziunea sa omnichannel, Carrefour își continuă misiunea de a deveni alegerea numărul unu a clienților, prin dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditate și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul de discount.