PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi răcoritoare, anunță un plan de investiții în valoare de 100 de milioane de dolari, în modernizarea fabricii Star Foods din Popești-Leordeni, având ca rezultat dublarea capacității de producție. Planul de investiții va fi finalizat până în 2024 și urmărește operarea a trei linii de producție, darea în folosință a unui depozit, a unor noi capabilități de automatizare, precum și implementarea unui întreg masterplan pentru fabrica din Popești.
„Suntem încântați să anunțăm o nouă investiție în fabrica noastră de snack-uri din Popești-Leordeni. PepsiCo operează și investește în România de aproape 30 de ani și rămânem angajați să dezvoltăm în continuare businessul în țară”, a declarat Silviu Popovici, Chief Executive Officer PepsiCo, pentru Europa.

„Începând cu 2020, am acordat și mai multă susținere comunităților locale și am ajutat numeroși fermieri să obțină împrumuturi pentru pornirea afacerilor, cumpărarea echipamentelor agricole, construirea depozitelor sau cumpărarea semințelor și îngrășămintelor”, a declarat Adrian Lăcătuș, Senior Commercial Director PepsiCo pentru Balcanii de Est.

Aceste noi investiții vin după finalizarea, anul trecut a planului de dezvoltare pe cinci ani, implementat în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești, în valoare totală de 40 milioane de dolari, constând în îmbunătățirea liniilor de producție și un depozit complet automatizat, cu o valoare de 15 milioane de dolari, pe o suprafață totală de 15.000 m2 și cu o capacitate de producție de 550.000 de tone de produse finite pe an.
În ultimii zece ani, PepsiCo a investit direct 320 de milioane de dolari în România, consolidând astfel rolul companiei de hub de producție și distribuție regional.
Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 79 de miliarde dolari în 2021, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include brandurile: Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.
Brandurile iconice ale PepsiCo generează, fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzările din retail.