Compania PepsiCo România anunță că a fost desemnată pentru a doua oară drept Angajatorul de Top numărul 1 în România, fiind recunoscută pentru al șaselea an consecutiv pentru condițiile de lucru excepționale oferite angajaților. De asemenea, PepsiCo a fost certificat ca al doilea Angajator de Top în Europa, în 2019.
În România, PepsiCo a fost numit Angajator de Top încă din 2013, deoarece investește constant în atragerea de talente noi, dezvoltarea viitorilor profesioniști, promovând o cultură incluzivă și etică, și încurajând inovația la locul de muncă.
Unul dintre cele mai reușite proiecte de HR este internshipul Butterfly Effect, un program destinat studenților. În ultimii 6 ani, 120 de studenți au participat în program, mulți având ocazia să-și înceapă cariera la PepsiCo România. Anul acesta marchează cea de-a zecea aniversare a acestui program.
Mai mult, compania oferă o gamă largă de programe de învățare pentru angajați, care acoperă abilități funcționale și de dezvoltare personală. Prin platforma sa online de învățare și wokshopurile in-person, angajații își pot crește nivelul de experiență.
Angajații își pot demonstra abilitățile în competițiile interne, desfășurate la nivel european, care încurajează colaborarea și ideile inovatoare.
De asemenea, compania este preocupată de starea de bine a angajaților prin lansarea de programe care încurajează mișcarea, sănătatea și rezistența psihică, sau prin Smiles Room (”Camera de Zâmbete”) unde aceștia se pot relaxa.
Certificarea a fost acordată de Institutul Angajatori de Top. Programul global de certificare a recunoscut oficial peste 1.500 de angajatori de top în peste 118 de țări de pe cinci continente.
Produsele PepsiCo sunt consumate în 200 de țări din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.